Reflecții

Mi-ar plăcea să mă uit în urmă și să spun ca nu regret nimic! Doar că realitatea nu este așa. Sunt multe lucruri pe care le-aș face altfel decât le-am facut. Dar cred că este mai constructiv să mă uit înainte. Știu ce mi-am propus să fac mâine.
Știu încotro mă îndrept și ce vreau să obțin. Dar mai mult decât orice, știu ce fel de om sunt. Iar luptele, eșecurile, palmele primite de la viață, m-au transformat, arătându-mi că trebuie sa fiu mai bună. Încă învăț și încă încasez lovituri, iar asta mă ambiționează și mai mult.
Îndrăznesc să mă bat cu imposibilul!

Comentarii

danplux a spus…
Drumurile noastre duc mereu înainte, în ciuda ocolurilor pe care este necesar să le facem, chiar dacă ni se pare că pierdem timpul fără rost. Trecutul există ca să ne împingă de la spate.
Black Swan a spus…
Maine lumea ramane la fel ca si ieri!
danplux a spus…
Da, întotdeauna problema ar fi cum să ne umplem prezentul.
Black Swan a spus…
Erau niste versuri din nu-stiu-ce melodie, a nu-stiu-carei formatii, de care mi-am adus aminte acum. Citez aproximativ: "when you're old, your mountains of gold, won't buy anymore time."

danplux a spus…
Poate de aceea, impresia momentului, cum că mai este destul timp..
Black Swan a spus…
that's the spirit!

Postări populare