Un fel de rămas bun..

A venit timpul sa spun "adio" unei perioade foarte lungi din viața mea, acestui colț, unei părți din sufletul meu,  unde m-am refugiat mereu ori de câte ori am fost bine, am fost rau, fericita sau trista.. Nu stiu daca voi mai reveni aici vreodată, nu stiu si de ce sa o mai fac, in definitiv mereu sunt singura atunci cand imi este greu, chiar daca uneori colțul asta imi da iluzia ca nu sunt! Daca am avut ceva de spus, daca am însemnat ceva, daca va mai fi dor, de orice natura, vor ramâne aici pentru posteritate, însemnările sufletului meu..Din mine.. 
Fărâme de trăiri si amalgam de sentimente..
De azi ma "ascund", ma "îngrop".. Nu mi-a folosit la nimic sa ma deschid ca o carte aici, din contra.. uneori mi-a făcut numai rau.. 
As fi putut sa mai exist aici doar pentru cineva.. Dar e doar o fantoma! 
Oricum ar fi, roata se întoarce.. 

Comentarii

danplux a spus…
Crezi că ăsta este un colț bântuit de fantome? Eu am auzit bătăi de inimă, nu cred că mi s-a părut... numai mie.
Black Swan a spus…
Oricum ar fi, colțul ăsta, a început să ma doară foarte tare.. Și simt să mă îndepărtez de el! De mine până la urma! De cei ce mi-au făcut rău..
danplux a spus…
O să-ţi fie dor, să vezi! ... Şi o să revii!
Doar dacă nu te-ai apucat, între timp, de un alt început..

Postări populare