Astăzi este despre astăzi..

Iată-mă departe, în gânduri ce dau un sens lumii mele care pesemne ar fi mai goală, odată ce anii se scurg, fără speranța că mulți ani urmează, dublată de realitatea că în fiecare an mai puțini rămân. Astfel că drumul se așterne altfel. Uri vechi, ranchiuni păstrate, răutăți și alți fermenți ai nepăsării îmi devin, cu atât mai mult, străini. Pentru că nimeni nu mi-a trăit viața, în locul meu, și nimeni nu mi-o va trăi nici de acum înainte. Cât am avut, cât mai am, e pentru mine să decid cum, cui, și în ce scop o împărtășesc. Vreau să cred că, devreme ce unii m-ați știut, pesemne că o parte din viața mea a rămas și prin voi. Și nu s-a risipit. Nu încă. Încă nu de tot. Urma de-o lăsăm în nisip e amintirea oamenilor despre ce suntem, despre ce însemnăm.


Comentarii

Postări populare