Cu gândul la Veneția

Visez la vacanța .. Sa ma răsfețe soarele printr-o cafenea la Veneția, sa umblu pe străzi aurite de soare cu sufletul deschis, sa merg singura prin primăvara mea.. Trebuie sa învăț sa trăiesc! Nu mai cred in povesti de iubire, in dezideratul "FOREVER", in suflete pereche.. am căzut prea din înaltul cerului, sunt in proces de vindecare dar fac fata zilelor cu mare greutate, spre satisfacția unora, însă nu mor caii cand vor câinii! Eu măcar am curajul sa imi recunosc slăbiciunile, sensibilitatea, vulnerabilitatea.. 
Uneori ma refugiez in vise, pentru ca doar acolo mimez zâmbetul, bucuria de a fi, fericirea de a trai o iubire imposibila.. Ma mai trezesc cu ochii in lacrimi, dar e tot un fel de zâmbet si asta.. 
Am uitat ca am o inima de cand.. Dar despre ce ziceam? ..aaaaa, despre Veneția.. si apusul care răsfață zidurile cărămizii.. 
Cateodata viața poate avea gust de creveți si musaca..:)
"Ia cu tine si inima mea.." (si a luat-o)..

Comentarii

..Rafail.. a spus…
Musaca la Veneţia? Poate, pe o felie de pizza ..
Black Swan a spus…
Poate fi o fuziune între musaca si lasagna.. :)
..Rafail.. a spus…
Poate fi, cum îți place ție.
Și să-ti dea inima înapoi! ..
Black Swan a spus…
Cu inima e mai greu.. ;)
Black Swan a spus…
Poate o găsesc prin turnul Campanile..;)
..Rafail.. a spus…
Să nu cumva să dai peste Nebun, acolo! 😊
Black Swan a spus…

Inofensiv ..! ;) Nu știe (??) să numere infinituri!
..Rafail.. a spus…
Cât trebuie să mai învețe?
..Noapte bună!..

Postări populare