Nedefinit

De ceva timp am un dor in mine sa dorm, sa nu aud nimic, sa încetez cu visele care ma bântuie, sa ma trezesc câte cinci minute pe zi doar de proba si sa ma intorc pe partea cealaltă fără sa-mi pese de mâncare, de pastile, de ceva anume, sa nu simt nevoie de nimic si de nimeni, sa nu aud pereții vorbind, sa nu sune telefonul si sa fiu nevoită sa spun un "nu" sau un "nu știu" care nu depind de mine ... prea multe negații, la naiba... sunt atat de obosita încât am senzația ca ma transform in umbra... poate e de la vremea asta atat de anapoda...  rămân cu dorul. Va trece pana la urmă.

Comentarii

Raffail a spus…
Crezi ca exista vise de neatins? Când m-am îndrăgostit de tine, am ales un drum pe care vreau sa-l străbat până la capăt.
Îngerul meu, frumos!
Dănuța a spus…
Eu cred ca sunt protagonista unei farse! Daca n-ar fi de plâns ar fi de râs, sau invers! :))
Raffail a spus…
Eu daca iubesc, iubesc pana la stele si dupa. Tu?
Dănuța a spus…
N-ai vrea sa știi cum iubesc eu, crede-ma..:)
Raffail a spus…
Avea dreptate Cioran când spunea că numai misterul psihologic atrage?
Dănuța a spus…
Până si pe Dunăre apune soarele!
Am un suflet meschin și rău! :))
Raffail a spus…
Nuferii cresc in ape tulburi si adanci!
Raffail a spus…
Trei lucruri ma atrag aici de fiecare data: liniștea, bucuria, si inocenta ta. Îți povestesc mai multe intr-un mail.
Dănuța a spus…
Am o stea în frunte or what?? Gizas!
O sa zic pas, no offence!

Postări populare