Iartă-ma!



Iartă-mă!
Că dincolo de ochii mei
Se află cerul
Cu stelele din ochii tăi,
Că la spovedanie
Sufletul meu n-a păstrat taina
Poeziei care eşti tu.

Iartă-mă!
Dar n-ai ştiut să citeşti 
Printre rânduri, printre anotimpuri
Te-ai agăţat de toate punctele
Şi de toate virgulele nepuse
Când prin mine erai scris tu
Ca un roman de amor beletristic.

Iartă-mă!
Că m-ai întâlnit pe toate drumurile
Ca pe o dragoste de la colţul străzii,
Că m-ai crezut a tuturor
Iar eu am fost doar a ta
Şi a restului lumii
A poeziei şi a nimănui altcuiva.

Iartă-mă!
Că te-am trăit
Ca două vieţi într-o altă viaţă
Şi ţi-a părut atât de puţin,
Până şi împărtăşirea emoţiilor
A devenit pentru tine o povară
De care n-ai aflat niciodată.

Iartă-mă!
Că în această dragoste foarte mare
N-am avut timp pentru altceva
În afară de mărturisirile ei,
Şi pentru că m-am lăsat prădată 
Ca la drumul mare
De tot ce era al meu şi devenea al tău.

Iartă-mă!
Că mi-ai luat totul
Şi m-ai lăsat doar cu mine
Având deasupra acest nimb
Al păcătosului, al vinovatului
De a te fi iubit până la despărţire
Ca apoi să intru-n blestem.

Iartă-mă!
Pentru fericirea până la nefericire
Oferită senin prin ochi şi gene
De echilibrul fragil al chimiei
Când ni se sărutau genunchii,
Preoţii o să ne dea canon
Pentru acest desfrâu al eurilor.

Iartă-mă!
Că te-am căutat atât de atât în tine
Şi printr-o sublimă întâmplare m-am găsit pe mine
Iartă-mă!
Că rugăciunea ta la Dumnezeu era cu mine
Şi toate gândurile mi se întorceau la tine.

Iartă-mă!


Comentarii

Klodi a spus…
voua va trebuie o bataie buna..:))
Anonim a spus…
Îmi place să cred că am ajuns în punctul în care îmi pot da seama că ceva este în neregulă din atitudinea omului de lângă mine.
Dănuța a spus…
Nu-ţi căuta justificări în spatele cărora să te simţi în siguranţă.
Anonim a spus…
Minciuna face parte din noi, din viața noastră. Nu putem să renunțăm la ea și nici nu cred că este bine. Dar putem să renunțăm la minciunile ieftine, la minciunile fără substanță, la minciunile care ne fac să credem în iluzia că ne pot aduce beneficii. Dacă reușim să renunțăm la astea, vom fi mai limpezi.
Dănuța a spus…
Nu stiu la ce faci referire, si chiar nu mai contează acum, după ce prezentul e unul destul de evident, in urma deciziilor luate!
Cred ca am fost cum nu se poate mai clară si mai limpede!
Altcineva înoată in ape tulburi, si nu sunt eu aceea!
Succes la comunicarea dorită in altă viața!

Postări populare