Bilanț

N-am ce bilanț să fac la sfârșit de an. 
Am avut momente bune, dar în general a fost un an foarte greu, plin de încercări. Am cunoscut cea mai mare dezamagire din partea oamenilor! Amar gust, cu atât mai mult cu cât..
Am pierdut, am câștigat..
Tot ce imi doresc este să nu-mi dea viața unul mult mai greu. Și să fiu sănătoasă. Sper că nu cer prea mult.
Dacă privesc partea plină a paharului,  2016 a fost un an totuși bun, măcar in perimetrul profesional!  
 Mi-am amintit de un banc cu Ițic și Bulă care stăteau în pușcărie, așteptând condamnarea. Vine gardianul și le zice :
 "- Gata, v-a venit condamnarea. Mâine veți fi împușcați! 
Bulă : "- Aoleuuuuu, băi Ițic ne împușcă mâine! 
 Ițic : " - Taci  Bulă! Ferească Dumnezeu de mai rau." 
Bulă : Băi Ițic, ești nebun? N-auzi că ne omoară mâine?  Ce poate fi MAI RĂU?" 
A doua zi intra gardianul și le spune : "- Băieți, îmi pare rău, dar la magazie s-au terminat gloanțele, așa că veți fi spânzurați! 
 Ițic către Bulă : 
  "- Vezi băi  Bula, ti-am zis eu ferească Dumnezeu de mai rău ?"
Așa că hai să zâmbim azi, că mâine poate fi mai rău! 

Comentarii

Postări populare