Treceți la conținutul principal

Momente

Există un moment când trebuie să pui punct lucrurilor care nu te mai definesc.Există un moment când trebuie să pui punct relațiilor în care nu te mai regăsești.Există un moment în care trebuie să evaluezi calitățile și defectele tale și efectele lor asupra celor dragi.Există un moment în care trebuie să reevaluezi valorile în care crezi,să tragi concluziile care par corecte să-ți faci morala de rigoare și să mergi înainte.Există un moment în care atunci când nu mai ai nimic de spus să-ți asculți gândurile.Vor vorbi ele pentru tine!Există un moment în care trebuie să renunți la binele pe care îl faci celorlalți și să te gândești la răul pe care ți-l faci ție.Există un moment în care trebuie să-ți zâmbești propriilor lacrimi pentru a le convinge că viața e frumoasă și ele n-au ce căuta în ochii tăi.Există un moment în care liniștea și tăcerea se contopesc și fiecare are rolul ei pentru a te regăsi.Există un moment în care tu nu mai ești pentru că te gândești prea mult la ceilalți.Există un moment în care trebuie să te regăsești,un moment în care trebuie să cobori capul,în care trebuie să renunți,în care trebuie să te aduni,în care trebuie să socotești fiecare vorbă spusă,în care trebuie să accepți critici.Există un moment în care -la naiba-trebuie să profiți altfel relația ta cu acea șansă se pierde.Există un moment în care dă norocul peste tine dar tu ești prea ocupat să-l vezi.Există un moment când fericirea te bate pe umăr dar tu ești prea ocupat s-o simți și plângi momente deja trecute.
Exită un moment...un moment într-un alt moment...un moment la un moment dat...niște momente...o viață...

- Naivul de Voltaire

Comentarii

danplux a spus…
Da. Iar atunci, ai nevoie de curaj ... sau un pic de nebunie.
Dănuța a spus…
Povesti, Legende, convingeri limitative..
Everything we hear is an opinion, not a fact. Everything we see is a perspective, not the truth.

Postări populare de pe acest blog

Sindromul Borderline

Tulburarile de personalitate borderline ocupa zona incerta dintre patologia psihica si normalitate, persoanele ce prezinta astfel de tulburari nu sunt bolnave mintal, dar nici deplin normale. Desi lipsesc date definitive, incidenta tulburarii de personalitate borderline este de 1 pana la 3%, la nivelul populatiei mondiale. Ca si in cazul altor afectiuni psihice, cauzele tulburarii de personalitate borderline sunt complexe. Numele a aparut in urma teoriilor din anii ’40 – ‘50 cand se considera ca afectiunea era la granita (border) dintre nevroza si psihoza. Aceasta viziune nu mai reflecta gandirea prezenta. In fapt, anumite grupuri de psihanalisti fac presiuni pentru schimbarea denumirii, inlocuindu-l cu tulburarea reglarii emotionale.

Termenul “borderline” desemneaza stari intermediare intre schizofrenie si nevroza.

Sindromul borderline (sau marginal) are o evolutie cronica, ondulanta. Este un sindrom comparativ cu o nevroza, deosebit de durabil, intens, polimorf, rezistent la tratament…

Reflecții

Mi-ar plăcea să mă uit în urmă și să spun ca nu regret nimic! Doar că realitatea nu este așa. Sunt multe lucruri pe care le-aș face altfel decât le-am facut. Dar cred că este mai constructiv să mă uit înainte. Știu ce mi-am propus să fac mâine. Știu încotro mă îndrept și ce vreau să obțin. Dar mai mult decât orice, știu ce fel de om sunt. Iar luptele, eșecurile, palmele primite de la viață, m-au transformat, arătându-mi că trebuie sa fiu mai bună. Încă învăț și încă încasez lovituri, iar asta mă ambiționează și mai mult. Îndrăznesc să mă bat cu imposibilul!

Nedefinit

De ceva timp am un dor in mine sa dorm, sa nu aud nimic, sa încetez cu visele care ma bântuie, sa ma trezesc câte cinci minute pe zi doar de proba si sa ma intorc pe partea cealaltă fără sa-mi pese de mâncare, de pastile, de ceva anume, sa nu simt nevoie de nimic si de nimeni, sa nu aud pereții vorbind, sa nu sune telefonul si sa fiu nevoită sa spun un "nu" sau un "nu știu" care nu depind de mine ... prea multe negații, la naiba... sunt atat de obosita încât am senzația ca ma transform in umbra... poate e de la vremea asta atat de anapoda...  rămân cu dorul. Va trece pana la urmă.