Bună dimineața, mami!



N-am cunoscut încă sentiment mai înălțător decât acela ce mă încearcă atunci când deschid ochii și-mi văd copilul zâmbind în somn, gâdilat probabil de primele raze ale soarelui ce-i joacă pe chip, camuflat între oștenii lui de maimuțoi de pluș cu care doarme de obicei. Și-n acel moment uit de timp și de tentația de-a vedea cât e ora, uit să mă întreb dacă m-am trezit la timp ori sunt în întârziere deja, sau dacă am auzit alarma telefonului sau nu, ba uit chiar și de TO DO list-ul zilei ce încercă să-și facă loc printre gândurile amorțite de lipsa de cofeină. Și stau... Stau ca tâmpa urmărind fiecare por al chipului său, fiecare mic gest schițat în visul ce poate încă-l mai trăiește, ba chiar mă trezesc zâmbind la grijile pe care le-am colecționat în astă experiență de părinte. Și din toată acea stare ce nu prea lasă loc celor de zi cu zi mă trezesc readusă cu picioarele pe ciment când brusc deschide ochii și-mi spune sec: 


- Vreau să mă uit la T.V,! Începe Inspector Gadget pe Boomerang! 

Deschid televizorul. Ceasul lui intern funcționează. Inspector Gadget tocmai ce începea. Se întoarce către mine cu-n amestec de fericire somnoroasă pe chip:

- Bună dimineața, mami!

- Îhî!

Asta-i tot ce am putut spune. Un „îhî” monosilabic (mă rog, e bisilabic!) și sec. Precum o cădere liberă sfârșită pe cimentul zilei.

Comentarii

Iulia a spus…
"Copiii sunt mainile cu ajutorul carora atingem cerurile."
Henry Ward Beecher
Felicitari, ai un ingeras frumos asa ca tine..:)
Dănuța a spus…
:D
Multumesc, honey.
Anonim a spus…
si se numeste David...!
Dănuța a spus…
Exact.. David!!
;)

Postări populare