Treceți la conținutul principal

Tot înainte

- Cu cine votați?
- Nu cu Iohannis!
- Aha. Deci votați cu Ponta!
- Nu. Votez anti Ponta, nu pro Iohannis.
În majoritatea cazurilor trebuie să votăm anti-cineva, că opțiunea pro-cineva arareori ne este la îndemână. Dar întotdeauna avem de ales între două opțiuni nu cele mai strălucite. Indexările, majorările și toate cele le vom plăti laolaltă prin taxe, impozite și accize, de diaspora ne vom aminti o dată la 5 ani, în acest răstimp nu ne vom bate capul cum să-i readucem acasă, iar în parlament legiferarea se va face tot de o majoritate penală, pentru că fiecare partid își are colecția de combinatori cu imunitate. Vor accede unii, apoi alții, dar în tot acest hăis-cea mânat de interese mai mult personale decât comune, vom rămâne tot separați în tabere și bisericuțe, dar dându-ne patrioți, și hrănindu-ne cu vorbe multe, dar goale, și vom continua să confundăm tupeul golănesc cu competența. Și ce n-a reușit niciuna dintre semințiile ce-au vrut să radă locuitorii acestui pământ va reuși românul.
Tot înainte, dar mereu anti!

Comentarii

Victor a spus…
Daca macar jumatate din resursele care s-au aruncat in campania asta le-ar fi bagat in spitale, am fi avut multe spitale la nivel european. Dar asta n-ar fi adus niciun profit nimanui.
Dănuţa a spus…
Nu voi mai discuta despre confruntările prezidențiabililor, chiar dacă Iohannis dă semne că s-a trezit. Chiar dacă arată că poate face față stilului șmecherașo-golănesc, dă dovadă că nu și-a studiat contracandidatul, lucru impardonabil pentru că VV are tot tehnica sinucigașă de cacealma și orice minciunică și batere de câmpi trece netaxată pentru că KW n-a studiat, nu cunoaște, nu știe. Mă întreb ce păzește Felix Tătaru că nu înțeleg, noroc însă că și celălalt staff e de Bruxelles și lipsit de creativitate. Ce se făceau oare dacă nu-l vedeau pe Spacey în ”House of Cards” sau dacă nu-și aminteau de tehnicile, culmea, folosite de Băsescu pentru a-l îngenunchia pe „Mihaela, dragostea mea!”? La ce ar fi dat copy/paste? Să nu știi că VV bate câmpii că are „hotărâre definitivă şi irevocabilă” pe tema plagiatului, și să-l lași cu pantalonii-n vine, îmi dă feng shui-ul peste cap, așa că n-o să-mi mai irosesc timpul agitându-mă fără folos în vreme ce mă uit la un spectacol de circ pe placul românului. Mi-e clar, de acum încolo ambii se vor învârti în jurul castravetelui întrucât conținutul mesajului amândurora este 98% apă, iar apă de la dânșii nici că vreau să beau!

Cât despre vot, nu votez abilitatea de a răsuci vorbele și nici tupeul.
Și sper să nu votăm spectacolul, nu suntem la „Românii au talent”!

Postări populare de pe acest blog

Sindromul Borderline

Tulburarile de personalitate borderline ocupa zona incerta dintre patologia psihica si normalitate, persoanele ce prezinta astfel de tulburari nu sunt bolnave mintal, dar nici deplin normale. Desi lipsesc date definitive, incidenta tulburarii de personalitate borderline este de 1 pana la 3%, la nivelul populatiei mondiale. Ca si in cazul altor afectiuni psihice, cauzele tulburarii de personalitate borderline sunt complexe. Numele a aparut in urma teoriilor din anii ’40 – ‘50 cand se considera ca afectiunea era la granita (border) dintre nevroza si psihoza. Aceasta viziune nu mai reflecta gandirea prezenta. In fapt, anumite grupuri de psihanalisti fac presiuni pentru schimbarea denumirii, inlocuindu-l cu tulburarea reglarii emotionale.

Termenul “borderline” desemneaza stari intermediare intre schizofrenie si nevroza.

Sindromul borderline (sau marginal) are o evolutie cronica, ondulanta. Este un sindrom comparativ cu o nevroza, deosebit de durabil, intens, polimorf, rezistent la tratament…

Reflecții

Mi-ar plăcea să mă uit în urmă și să spun ca nu regret nimic! Doar că realitatea nu este așa. Sunt multe lucruri pe care le-aș face altfel decât le-am facut. Dar cred că este mai constructiv să mă uit înainte. Știu ce mi-am propus să fac mâine. Știu încotro mă îndrept și ce vreau să obțin. Dar mai mult decât orice, știu ce fel de om sunt. Iar luptele, eșecurile, palmele primite de la viață, m-au transformat, arătându-mi că trebuie sa fiu mai bună. Încă învăț și încă încasez lovituri, iar asta mă ambiționează și mai mult. Îndrăznesc să mă bat cu imposibilul!

Nedefinit

De ceva timp am un dor in mine sa dorm, sa nu aud nimic, sa încetez cu visele care ma bântuie, sa ma trezesc câte cinci minute pe zi doar de proba si sa ma intorc pe partea cealaltă fără sa-mi pese de mâncare, de pastile, de ceva anume, sa nu simt nevoie de nimic si de nimeni, sa nu aud pereții vorbind, sa nu sune telefonul si sa fiu nevoită sa spun un "nu" sau un "nu știu" care nu depind de mine ... prea multe negații, la naiba... sunt atat de obosita încât am senzația ca ma transform in umbra... poate e de la vremea asta atat de anapoda...  rămân cu dorul. Va trece pana la urmă.