Binecuvântare

Acum câteva zile mi-a venit în minte o întrebare, inspirată fiind de o banală analiză medicală: ce aș face dacă aș mai avea 6 luni de trăit? și chiar este un stil de viață interesant care merită experimentat, să-ți trăiești viața din 6 în 6 luni.
Primul impuls a fost să mă gândesc la ce am realizat şi cui datorez asta şi secondo, inspirată fiind şi de un gând frumos am purces la despicat firul în patru. Nu’s mulţi clar oamenii care mi-au marcat viaţa dar sunt cei mai buni. Ce binecuvântare!

Comentarii

danplux a spus…
Nu mi-aș dori să răspund niciodată la întrebarea asta, așa că nu mă chinui să mă gândesc. De-aia e bine că nu putem ști așa ceva. Oare doctorii care dau astfel de perioade sunt niște mici semizei, sau cum? OK, ei pot constata gravitatea unei stări de sănătate, însă, în condițiile astea, am avea oare starea sufletească de a trăi la un alt nivel?

Postări populare