Trăim vremuri interesante

Lucrând pân' s-a luminat de ziuă, am lăsat televizorul să facă zgomot. La un moment dat, Pro-ul a difuzat în reluare „La Măruță”, că așa e noaptea, reluari peste reluări. Cătălin îmi plăcea. Când era la TVR2. Acum emisiunea sa superbugetată din prime time a devenit un Capatos light show, genul „Ceaiul de la ora 5” de odinioară, dar în versiune mult mai enervantă, adeseori cu personaje parcă ieșite din menajeria circului. Habar n-am cine e Vica Bloghina. Nici de ce este interesantă Nelly Nastase. Și nici n-am priceput de ce apar la televizor. Dar am remarcat că mai toată lumea a devenit savantă în nutriție. Nu contează ce spune doctorul, ce spune nutriționistul calificat, e trendy să citim Formula As, să pronunțăm mantra „alimentație sănătoasă” și să avem pretenția ca lumea să cadă pe spate, dar cu urechile ciulite. Să slăbești 3 kile în 45 de minute, „doar cu sport”?
Trăim vremuri interesante!!! Interesante rău! În care doar neneii și tănticile specializați în țațologie și-n părerologie dau acul ratingometrului peste cap. Iar asta se propagă precum o epidemie. Pentru că asta și este. O epidemie de interesantită cronică. Ce n-are nici asemănare și nici leac...

Comentarii

Postări populare