Vocea

S-a terminat Vocea. Julie și Vizi s-au bătut pentru marele titlu. 2 români. Da, observ pe zi ce trece că cei făr' de pedigree îs mai români decât cei pur sânge. Julie a meritat titlul, fără doar și poate. Are voce. Are cu ce! Zău, vocea lui Horică mi-a părut mică pe lângă a ei! Iar Vizi nu cred că trebuia să-și aleagă piesa lui Moga, nu i se așeza pe putințele-i vocale. Tibi a ieșit pe 4. Doar pe 4! Dar sunt convinsă că ieșirea la rampă îi va prinde bine. Oricum au fost voci. Voci bune. Mie mi-a plăcut Vocea. Și mi-a plăcut și Julie. Bună voce. Sper să ajungă mult mai sus decât au ajuns câștigătorii tuturor competițiilor de gen de până acum. Că, na, are cu ce! :)

Comentarii

danplux a spus…
Nu am avut cum să urmăresc show-ul, dar ştiu că mi-a plăcut conceptul său şi prima ediţie. Ştiu că fata care a căştigat are o voce .. plină, să zic aşa.
Deci, se pare că Horică o are mică, hah?
Dănuţa a spus…
Vocea..:))
Zău..:)
Victor a spus…
Altfel spus, Horia a fost singurul care a ales o melodie in asa fel incat sa scoata in evidenta vocea protejatei lui. Horia are voce, doar ca nu pentru genul ala de melodie. Julie in schimb da si discrepanta asta a scos-o si mai mult in evidenta.
Toti cei din finala aveau voci bune, preferatul meu era Vizi. In finala nu stiu cum au ales melodiile insa singura care a iesit in evidenta a fost Julie.

Postări populare