Eternitate

Sunt nepereche... Cunosc acest lucru dintotdeauna.  Sunt celest... Un astru sclipind tacut, sidefiu, in plina amiaza... Acolo unde nu ar trebui sa fie...

O singura dorinta mai am... Sa plec pe un alt cer!



Nu am inceput
Si nici nu am sfarsit
Voi continua.
Si nici n-am rasarit
Si nici n-am apus
Voi straluci.
Insa am nevoie de aer
Sa inspir, sa expir,
Sa iti vorbesc.
Insa am nevoie de hrana
Sa nu slabesc, sa supravietuiesc,
Ca sa te cunosc.
Mai am nevoie de maini
Ca sa simt si sa mangai.
Vreau sa te imbratisez.
Am nevoie de picioare
Ca sa merg drept, spre tine...
Ca sa te ating.
Am nevoie de ochi
Sa te vad, sa te cunosc
Ca sa te pretuiesc.
Insa am nevoie de buze
Sa te sarut, sa te alint,
Sa te (i)ubesc!

Comentarii

Cristi a spus…
Da el ce face?....macar doi pasi acolo sa faca si el :)
Dănuţa a spus…
:)
Dragut ca intotdeauna..

Postări populare