[...]

Astazi am fost la targul de antichitati (dupa niste carti).
Cum eu am bafta sa aud franturi de conversatii ce au ca eroi principali fie femei megacicalitoare, fie babe/mosi enervante/enervanti sau ghiolbani camuflati, astazi doua doamne trecute de a patra tinerete isi dadeau cu parerea in fata mai multor standuri de marfa veche, destul de interesanta: "vechituri dom'le, vechituri" (un fel de garbage)...
Lasand la o parte ca atitudinea doamnelor cu termenul de valabilitate aproape de expirare se potriveste cu sistemul de valori pe care se aseaza societatea in care traim ("vechiturile" produse de vremurile de referinta sunt calcate in picioare si inlocuite cu nimicul creator al prezentului) mi-a parut rau ca n-am avut la mine o oglinda sa le-o pun in fata in timp ce ziceau: "vechituri dom'le, vechituri"...

Comentarii

Postări populare