Am obosit


 Obosita...sa sper..sa cred..sa ma mint ca se va intoarce..obosita sa ignor durerea din suflet...obosita sa scriu cu gandul ca el e undeva intr-un colt si mai paseste pe aici din cand in cand...cerneala de suflet se pare ca e pe terminate pentru ca eu simt un gol imens..incerc sa il suplinesc cu orice..dar in zadar..
Nu stiu cat o sa mai fiu aici..ma uit in oglinda si in ochi am umbre de iubire, pe buze urme de sarut..iar pe obraji atingerea primei iubiri adevarate...Poate ca ar fi trebuit sa invat sa pierd cu demnitate..si sa nu ma razvratesc impotriva destinului..Se pare ca tanjesc dupa o clipa lunga...o clipa pana va trece iarna..si'mi va renaste din nou sufletul...Inima mea mai vroia sa iubeasca...in urma lui privirea mea e doar un abis caprui..

Comentarii

Cristi a spus…
Mai dar tine cam mult starea asta.
Acum sa gasesti unu cu ochii albastri ca astia cica se uita mai repede.
:) Vai Cristi ce ma mai tachinezi tu pe mine..Nu-mi mai trebuie nici unul..:))

Postări populare