Eu aici, Tu acolo, niciodata Noi..

 Aici am fost eu...o poveste... ce a cuprins toate elementele unei existente mai mult sau mai putin semnificative....pentru mine, pentru tine, pentru oricine a “rasfoit” prin sentimentele, trairile, gandurile sau faptele schitate intr' un capitol ce acum se indreapta spre final... 
Pana la urma sunt un caracter puternic, demnitatea nu-mi lipseste, cu un spirit de observatie mereu la cote maxime as zice..iar Dumnezeu a fost si este mereu generos cu mine. Nu vreau sa ma laud, sunt prea modesta..insa cum viata e scurta, sunt constienta ca trebuie mereu sa ma focalizez pe ce este important pentru mine, astfel incat m-am autoevaluat si mi-am restabilit niste prioritati.. Cum spunea si Eminescu...pe care nu l'a intrecut nici un scriitor, oricat de valoros ar fi fost..nici unul nu a descris rostul vietii ca el.. «Poti zidi o lume-ntreaga / Sa darami orice ai spune / Peste toate o lopata / De tarana se depune» 
Deci intr-un final, pe toti ne asteapta o lopata..iar "lumea cealalta", nu exista..e o iluzie..cum deseori si asta de aici e asa..Am spus mereu ca sunt profunda si boema..avida de cunoastere, de iubire, de frumos, si ii consider atat de saraci pe cei care nu stiu macar o poezie..
 Cel mai dureros sentiment e acela sa nu poti raspunde chemarii sufletului.. cand el iti spune ca vrea verdele culmilor, ape reci si limpezi la poalele muntilor, vrea sa fie in locuri cu o istorie zbuciumata, cand realizezi ca, Eu aici, Tu acolo, niciodata Noi..si nu mai poti intoarce timpul inapoi..

Comentarii

Postări populare