Straina


 Ieri am fost pe la "ai mei"...nu ma intrebati de ce cu ghilimele..nu conteaza! Atunci cand sunt acolo..ar trebui sa ma simt ca acasa..ca sunt a cuiva..dar nu simt asta..incerc sa fac un pas spre copilarie..dar nici asta nu pot..din varii motive..
In schimb imi gasesc linistea doar in gradina..pe o bancuta, cu vantul care se joaca in  parul meu si norii pufosi care ma mangaie..Din cand in cand, mai poposeste o vrabiuta in preajma mea, obosita fiind din zborul sau de departe, catre departe..
Sau cine stie...?!? O fi intruchiparea mea...o straina printre straini..


Comentarii

Cristi a spus…
doar cauta, trebe sa fie locul ala cu ceva oameni cunoscuti. ca nu e acasa, inseamna ca nu descrii locul potrivit ca fiind acasa.
Dănuţa a spus…
Casa parinteasca e acasa, oricat de om mare ai fi, si oricat de calator ai fi prin lume. Proprietar sau chirias..ideea era alta..mai cu substrat..:_) Si chiar de am doua proprietati, acasa nu ma simt in nici una. Mno..fitzoasa, ce vrei..?!
:_)
Dănuţa a spus…
Si oricum zidurile sunt efemere, mai putin cele ale sufletului..
Victor a spus…
Pentru mine acasa e locul ala unde as putea sa stau pentru totdeauna si nu mi-ar mai trebui nimic altceva. Si cand spun loc nu ma refer neaparat la un loc fizic. :)
Cristi a spus…
Fitzoasa sau doar exagera in a gasi ceva ce nu exista nici macar in imaginatia ta. Well, o sa te faci tu mare :))
Dănuţa a spus…
Nu vreau sa ma fac mare..:_)) Pentru mine acasa e un loc intre munti..just in case..sa vezi ca exista..:_))

Postări populare