Statornicie


 Zambile, irisi, frezii...parfum de iubire..
Mda..in vremuri stupide ca astea, cenusii, cu recesiune si false crize economice, ma gasesc si eu sa tot scriu despre trairi de suflet si iubire..Cu oameni din ce in ce mai superficiali..probabil nu e vina lor..ma "intorc" in epocile apuse, si nu erau chiar atat de frumoase nici vremurile alea..La fel de multa ura, intrigi, ipocrizie, interes, ba mai mult..cred ca acum e un pic mai bine..poate e doar senzatia mea...dar cred ca dragostea de acum, mai poate salva ceva..
Cum vremea de afara reflecta starea mea de spirit..
ploua din nou..peste noi
cu praf etern
Nu mai vreau sa-mi mai ascult gandurile
Si totusi..cat de visatoare sunt eu, nu pot sa nu spun ca fericirea din ziua de azi e atat de trista...Paradox! Pentru ca si ploaia e singura, si natura, si noi..
Noi suntem tot mai singuri si tot mai enigmatici!
Dar deh..trebuie sa gandim pozitiv si sa fim optimisti..ca atunci va fi soare..sa traim ca si cum ar fi ultima zi.
Pe naiba..teorii..

Comentarii

danplux a spus…
Am văzut, de curând, un reportaj despre "delta" apărută în Bucureşti şi - apropo de vremea asta - mă gândesc doar că face un bine naturii. Sincer, nu-mi place să văd iarba arsă de soare; cum se întâmplă de obicei pe la noi.
Cât despre stări melancolice ... nu prea mai am trăiri din astea. Realitatea mă acaparează destul de mult.
Cristi a spus…
Nu-s teorii, doar incearca.
Raki a spus…
Frumoase vorbe, dar mai ales contrastul de culori din poza imi place la nebunie :D

Postări populare