Intr-un gand


 Ploua peste noi cu stropi reci 
Vantul ne indeamna la tristete..


..o privesc cum cade, ca o liniste !
 Imi place cum miroase pamantul dupa ploaie..
Mi-am dorit mereu o casuta, sa imi pot deschide ferestrele tocmai in zile din astea, cu ploi de primavara, sa-mi intre ramurile verzi in suflet, incarcate cu flori, sa incalec pervazul si sa stau acolo, cu privirea departe spre infinit, la o palma de stropii care imi cad pe umeri..si pur si simplu sa adulmec ploaia cu parfum de iubire..intr-un colt de Rai!
De fiecare data cand ploua, simt cum ma intorc acasa, caci de acolo am izvorat candva..dintr-un ploaie infinita!
Picurii de aici nu sunt ai mei..caci ploaia mea, e departe..
Iar eu ma ghemuiesc intr-un gand in bratele ei, cu dor si cu sfiala..!

Comentarii

Cristi a spus…
Cum ar veni, sa tot fie ploaie ca suna bine gandurile tale.
Dănuţa a spus…
:)
Sa fie..si asa nu ne place noua caldura excesiva. Un motiv in plus pentru a-mi dori sa ma mut forever in Anglia..:_))

Postări populare