De vorba cu mine


Ne repetam mereu, ca trebuie sa mergem mai departe..dar departe conteaza prea putin, fiindca azi e mai important! Si in ploaia ce va urma, te intrebi, "cine sunt?".. iar ecoul mintii iti va raspunde.." tu, esti oricum o fantoma..!"
Mi-e dor, mi-e dor de vanilie si scortisoara, mi-e dor de zbor, mi-e dor de diminetile in care pielea mea avea miros de Rai..

 Mereu am facut "ce a trebuit", si nu ce mi-am dorit, iar cand am facut ce mi-am dorit, am fost pusa la zid, de parca as fi fost proprietatea cuiva...
Am vrut sa las totul in urma, sa ma nasc inca o data, fara nici un trecut, dar m-au torturat sufleteste si psihic pana am cedat..pana am cazut..pana am ramas o umbra, pana nu a mai ramas nimeni sa ma ia de manute, sa ma ridice..E vina mea ca nu am stiut sa fiu egoista, rea, sa calc pe suflete pentru propria fericire..
Acum nu il mai am decat de David..pentru el trebuie sa fiu puternica, sa ma ridic din genunchi in fiecare dimineata, cu fiecare rasarit, si sa ii zambesc..Ce vina are el..?!
Prietenii nu exista..cei pe care i-ai crezut asa, s-au dovedit a fi dusmani..parintii nu exista..te ignora, pentru ca si ei la randul lor sunt niste ignoranti, te uiti in jur si iti pare atat de strain tot ce te inconjoara..
Ce vina am eu ca sufletul imi e atat de departe?  Ca nu iubesc nimic aici..poate doar pescarusii, nisipul,  scoicile, valurile..ploaia..
Rahat..nu am nevoie de compatimirea nimanui,  e doar un fragment dintr-un dialog intre suflet  si mine. 
Fiecare zi care trece ne rapeste cu ea cate ceva, dar iti si daruieste ..totul e un schimb!
Punct!


Comentarii

Cristi a spus…
Din ce citesc aici, schimbul ala nu prea te-a avantajat. A fost ceva de genul: da-mi mie un bmw ca-ti dau o bicicleta in schimb. Acum un optimist poate considera asta o oportunitatea de-a face mai multa miscare si implicit a fi mai sanatos :)
Dănuţa a spus…
Las'o asa cum a picat..:_)
Conduc, dar cu bicicleta nu am mers singura niciodata, decat atunci cand ma mai plimba taica'miu cand eram mica..Poate si pentru ca mie nu mi'a luat nimeni una a mea..micuta, rosie si cocheta..:P Toate au farmecul lor, la timpul potrivit..degeaba imi iau eu acum..
Asa ca..:_))

Postări populare