Cirese


Comentarii

Cristi a spus…
Deci asta e cireasa de pe tort la propriu.
Nu-mi amintesc decat de serile cand ma puneam pe citit, dar inainte de asta umpleam un castron de arata exact ca in imaginea ta. Partea frumoasa e ca le culegeam singur si chiar le si alegeam pe cele de-mi pareau mai gustoase. Asta in "antichitatea", acum adun pungi de seminte si cititul merge si asa.
Dănuţa a spus…
Berea si semintele ingrasa..:_)) asta asa ca sa te tachinez nitzel..:_)
Imi plac ciresele dupa urechi..dar si dulceata.
:P
Cristi a spus…
Berea si semintele ingrasa dar si produc placere. Oare ce sa aleg?? M-am decis...ghici?
Era o poveste prin clasa a 3-a sau a 4-a despre o fatuca cu cirese dupa urechi. Stiu ca-mi imaginam ca trebe sa fie tare frumoasa. naspa ca n-am aflat.
Dănuţa a spus…
:_) Iti spun eu..E tare frumusica..Povestile au numai printese in ele..:_))Zmeii, ielele, si cotoroantele sunt intr-un numar insignifiant..:_)
Bucur a spus…
sa inteleg ca deja ai mancat pe anul asta cirese?
Dănuţa a spus…
:) Mi-am luat cateva de pofta, ca la cat e kg..:_) Nu ca nu mi-as permite neaparat, dar nu imi place sa fiu asa excentrica, nici macar de dragul meu..:_)

Postări populare