Parfum de ciresi infloriti


Imi amintesc de o dimineata in care m-am trezit altfel..O dimineata in sfarsit de Aprilie, printre ciresi infloriti si murmur de verde crud..Imi mai amintesc apoi de kilometri nesfarsiti in noapte..printre benzinarii si sandwich'uri cu gust de vanilie intr-un inceput de Mai..
Dar la ce bun sa-mi amintesc de rasaritul din palmele mele, cand acum strang in pumni, roua diminetilor, din lacrimile noptilor..?!
Sunt DANUTA cui?!
... esti DANUTA MEA si asta nu o sa imi ia nimeni niciodata, nici chiar perfida moarte.
Am ramas a cui?

Comentarii

Cristi a spus…
Ai ramas a diminetilor care odata cu trecerea timpului in loc de roua noptilor triste, te va mangaia cu roua noptilor nedormite in doi.
Dănuţa a spus…
Si a fost un timp in care imploram Divinitatea sa nu vina dimineata..
A fost..atat!

Postări populare