Soare


 Prefer sa tac, zambesc..si las timpul sa spuna ca nu a gresit..Inchid ochii si merg mai departe! Ma las invaluita de un miros vechi amestecat cu parfumul cafelei, ce starneste visarea. Manute pline cu nisip, culeg scoici la lumina soarelui, in priviri sincere si goale..
Zambesc spre departe..Am sa ii spun in povestea de seara, despre noi! Am sa il iau cu mine pe coltul nostru de stea, si o sa te atinga...macar in vis..Doar te va mangaia copilareste..sa nu fugi...
Azi suntem aici, dar maine...?  Iluzia poate fi doar o alegere, dar visul poate fi realitate! Am lasat sa treaca prin mine durere, lacrimi, dor, vinovatie, suferinta, furie, pentru a ma regasi linistita, eliberata, impacata, senina... si cine stie..intr-o buna zi, fericita! Doar eu pot fi zana din povestea mea, care ma salveaza de mine! De azi voi privi o data in vis, si de doua ori spre viata!
 


Comentarii

Anonim a spus…
În suferinţa oamenii nu cer cuvinte, nu vor să fie încurajaţi, nu vor să li se spună că lucrurile se vor rezolva…ei vor un suflet care să sufere alături de ei. Nu durerea vor să le fie alinată ci sentimentul sfâşietor de singurătate care urlă în interior.

Postări populare