Primavara ninsa


Si eu care credeam ca in sfarsit voi scapa de hainutele groase, si ca va fi primavara si in sifonierul meu, mno..iata ca de dimineata ninge foarte fain..Nu cred in superstitii populare, cum ca sunt "babele"..sau ceva de genu..ba alea noi, ba ale vechi...eu cred ca e doar o primavara capricioasa si atat..asta daca lady winter si-a luat zboru..da bag de seama ca nu vrea sa plece...Poate ca vrea sa ne ofere un ultim dans al fulgilor gingasi..poate ca inca e furioasa, asa ca nu ma voi supara pe ea..
M-a nins in dimineata asta, dar mie imi e primavara. Copilasii m-au intampinat cu narcise mov..mmmmmm, uiasem cat de frumos miros...
Pana una alta, azi, ii spun La Multi Ani, mamei mele, si tututor femeilor din intreaga lume..

Comentarii

Manu a spus…
La multi ani floare rara!
:)

Postări populare