Nepasare


 M-am gandit eu asa, ca in viata, ca sa fii nepasator, trebuie sa fi existat vre-un model in jurul tau de la care sa inveti si "calitatea" asta..! ( modele precum:  familia, scoala, biserica..) Si spun asta, observand elevii care nu mai au nici un interes fata de nimic, cu tulburari comportamentale...Parerea mea e ca scoala nu ar trebui sa compenseze lipsa de dragoste si afectiune a parintilor..scoala nu e suport afectiv..ea fiind nevoita sa compenseze acest deficit. Ofera dragoste doar in cazuri rare si depinde numai de acei dascali care raspund la nevoile sufletesti ale elevilor..Ori nu ai numai un elev, doi, trei..etc..ci ai peste 20..nu te poti ocupa intr-o ora de aspectul asta..cand si asa ti se cere performanta profesionala, si nu sufleteasca...
Din '89 incoace, multi dintre copiii acestei tari au crescut si s-au format cu televizorul si internetul..parasiti si abandonati de familie.. din varii motive.., dar cel mai grav mi se pare ca s-au adunat atatea cazuri de sinucideri, in randul copiilor..Biserica in toti acesti ani s-a evaporat..pana la urma care mai e rolul ei? Mai stie ea oare ce roluri au parintii?..nu clisee..si nu citate din Biblie la nunti si botezuri...Cred ca nu ...parintii sunt ca o sursa de fonduri si atat..In ziua de azi, nu mai e timp de afectiune...totul mi se pare un paradox.. cum spunea si Paler: avem cladiri mai mari si suflete mai mici..iar exemplele ar putea continua..
Trist! Pentru ca prin ochii lor, lumea mi se pare atat de simpla..

Comentarii

Postări populare