Te-am redefinit, apoi te-am daruit...

 Dana-Te iubesc
    
  

Sunt aici, desi par a nu fi.. Chiar daca e mult dor, asteptare, tacere, ori iluzii in care ma incapatanez sa cred..Adevarat ca Raiul sau Iadul sunt alegeri pe care noi le facem! 
Nu cersesc..Poate ca o sa predau armele, nu stiu..poate ca din iubire am renuntat eu sa mai visez...Mi-as fi dorit sa fie altfel, sa fiu altceva decat sunt acum, sa pot mai mult, sa fiu mai rea, mai curajoasa, sa...Dar sunt doar eu..cu bune cu rele..si mai ales cu onoare..caci
” onoarea este un amestec natural de respect pentru oameni si pentru sine ”
Azi de ziua ta, iti creionez doar o zi perfecta, mai departe ca oricand, azi o sa fiu melancolica si trista, ca trebuie sa te impart cu lumea si cu infinitul... Azi o sa-mi fie sufletul plin de vanilie si de tine!
Toate gandurile bune, si sa iti fie bine!
La Multi Ani,
Puf !


Comentarii

Postări populare