Cescute handmade


Cu ele as bea cafea ori ceai toata ziua...
:)

Comentarii

Victor a spus…
Unde? :D
De foarte mult timp caut o cana in care sa-mi beau cafeaua. Cani am, problema e ca fiind cafeaua atat de importanta pentru mine sunt pretentios si in ceea ce priveste recipientul in care trebuie sa o beau.
Trebuie sa fie o cana foarte mare (cam 400-500 ml pentru ca mi-e lene sa-mi fac prea des cafea) si foarte colorata, cam ca cestile din poza ta.
Deci....unde le-ai gasit? :)
Dănuţa a spus…
:)
http://www.bylidia.ro/collections/ceramica/cani
Victor a spus…
Saru-mana dar nu....
Caut ceva ca o explozie de culori. Sa fie atat de viu colorata incat sa ma faca sa zambesc chiar si in cele mai imbufnate dimineti, alea in care sunt trezit din somn la ore inumane de telefon si imi vine sa bat pe toata lumea. :))
Cescutele astea se potrivesc descrierii dar canile nu...
...am zis ca-s pretentios :D
Dănuţa a spus…
Inteleg ce vrei tu..pentru ca suntem pe aceeasi lungime de unda vizavi de subiect..de-a lungul timpului am colectionat si eu o sumedenie de cescute si cani..frumos colorate, chiar daca nu le folosesc pe toate..imi place sa le am..sub impulsul momentului. Ce cauti tu probabil nu o sa gasesti la nici un magazin fizic sau virtual..insa eu iti recomand un site cu cani personalizate din care sa te inspiri..doar asa iti vei putea indeplini dorinta..:)
http://www.promo.bluespotmedia.ro/cani?gclid=CODeqZm2tK4CFUG9zAodym8iSA

Postări populare