Revin de unde am plecat...



M-am gandit mult daca e bine sa reincep sa scriu din nou...Si iata-ma, legata de acest colt de suflet virtual, (coltul, nu si sufletul).. Lasand in urma zile senine, liniste, trairi si amintiri memorabile, am revenit...unde? ...la marea mea si la singurul suflet ce ma mai leaga de acest loc...si parca nu as mai fi vrut sa revin...ma consolez cu gandul ca nu mai e mult "pana departe"...Am adunat momente pe care le-am imortalizat in suflet si in imagini..intr-una din zile cand timpul imi va permite voi face o selectie foto a locurilor pe unde mi-am purtat pasii..
Schimbarile sunt bune atunci cand sunt facute treptat... si am eu convingerea ca evolutia depinde si de caldura interioara.

Comentarii

danplux a spus…
Bine ai revenit! Până la urmă .. nu sunt decât vreo 3 ore cu avionul, de la Bucureşti.
Important este să ai pentru ce să faci călătoria asta.
Iar blogul ţine-l ca pe un jurnal (secret). Mai ales că de-acum înainte vei avea să scrii cu totul altfel de lucruri în el. Bucură-te de viaţă şi de darurile ei!
danplux a spus…
Câte Cadbury ţi-ai luat? :)
Dănuţa a spus…
Shhhhh...:))
Multe..:)

Postări populare