Momente si momente


 Ma simt ca Nero privind Roma in flacari. Nuuu..nu e de la vinul fiert..pe care nu am avut oricum chef sa-l savurez..pur si simplu azi nu..eu mi-am dorit un week-end fain cu litlle baby, ca si asa in cursul saptamanii sunt pe drumuri, ..dar dintisorii lui ne-au incurcat planurile..si no..am stat maraici si grumpy all day...Da lasa..crestem noi mari..:)) ..mama lor de dinti..numai sa prind zana maseluta ca o apuc de par si o arunc pe geam..asa..de cat ma chinuie acum...:) Well...ma pune pe ganduri schimbarea asta a mea.. (devin o leoaica) ..:), ..oricum n-am de gand sa devin o mami  care scrie toata ziua pe blog despre baby..pentru asta sunt forumurile de gen, pe care oricum nu activez, fiindca pana una alta nu ma regasesc in postura de a sta toata ziua acasa si a posta pe forumuri diverse balarii despre cat de minunat si frumos e copilul meu...si ce mama eroina sunt eu..:)
Una peste alta, cand vine seara devin melancolica...zambesc, cu gandul la vara...si ma apuca un dor de mine mirosind a mare, a valuri..Eh..pana si intunericul are lumina lui... Dar, de ce intotdeauna cele mai frumoase momente posibile tin cel mai putin? 
 Timpul a inghetat..

Comentarii

Victor a spus…
Depinde mult si de felul in care scrii. Am citit si eu din greseala cateva forumuri din alea feminine si erau atat de prost scrise incat nu puteai sa rezisti prea mult timp citindu-le. Cred insa ca nu e un subiect care ar trebui evitat, tu ai un stil aparte de a scrie si atunci cand nu te scufunzi de tot in butoiul cu melancolie imi face placere sa citesc.
Pe scurt, ceea ce scrii aici e despre tine iar acum ca mai ai pe cineva care face parte din viata ta e normal sa scrii despre asta, fie ca sa-ti descarci nervii, fie ca sa-ti spui fericirea. :)
Dănuţa a spus…
:)
This is who i am..(si nu numai..)
:D

Postări populare