It is a matter of choice…


 Pierzand notiunea de timp, am uitat ca oamenii sunt facuti pentru a muri si a trai sub alte dimensiuni, intr-o lume necunoscuta pamantenilor. Faptul ca refuzam timpul, ca refuzam sa crestem sau sa imbatranim, ne costa viata. Probabil doar acum veti intelege dorinta mea de a gasi vanzatorul de timp, de a-mi ingheta sufletul pentru a-i face pe altii fericiti. Acum, va dau timpul meu pentru ca imi cunoasteti trecutul si puteti sa va imaginati viitorul. V-as da chiar tot timpul din lume, pentru ca al meu se pare ca se scurge prea repede. Mi-am dat seama ca nisipul ce se scurge se vede doar atunci cand traiesti in realitate, intr-o mediocritate cumplita.

Comentarii

danplux a spus…
Lupta adevărată se poartă numai în realitate. Altfel .. totul se petrece într-un vis. Iar trezirea este adesea cea mai dureroasă. Este ca un efect de îmbătrânire rapidă, după o criogenie fără rost.
... :)
Dănuţa a spus…
Si totusi..eu inca mai astept la primavara randunicile si ghioceii! Chiar daca mi-am ascuns iubirea dincolo de orizont..si chiar daca mi-am desavarsit dragostea doar o toamna in apele marii, ca apoi sa-mi strig durerea intr-un varf de munte..! Nu mai sufar.. am inteles intr-un final, ca unii oameni (i)ubesc doar inceputurile! (si traiesc din asta)

Postări populare