Absurditati



 Nu stiu la voi cum e, dar aici...it's so friggggg...nu-mi place frigul, mai merge un week-end cu zapada, fie si o saptamana, pe undeva pe la munte...unde natura iti ofera cele mai spectaculoase tablouri de iarna, si te poti bucura de activitati mult mai incitante, dar asa e cam lugubru...acelasi peisaj, acum e alb si totul inghetat..inert...Trebuie sa te feresti de turturi..sa mergi mult mai repede...sa stai mai mult sa incalzesti masina..ori si mai rau cei care merg la serviciu cu mijloacele de transport in comun, asteptand prin frig mult si bine..Aveam de gand sa fac o plimbare pentru niste foto pe malul marii..si pe faleza cazinoului...dar sincer, mi-a pierit orice urma de romantism....poate saptamana asta...:) Mi-as dori sa fie mereu o primavara calda..dar deja stiind anotimpurile celelalte, sunt convinsa ca voi tanji dupa ele la un moment dat, ca asa suntem noi oamenii...odata ce ai cunoscut ceva, iti vei aminti mereu..Incep saptamana frumos...miercuri am olimpiada cu elevii, faza judeteana, si sunt optimista ca vom avea rezultatele mult dorite..e o mandrie pentru profesor evident, ca elevii lui, sa ocupe locuri fruntase..
Pana una alta, ma bucur de cafeaua mea aromata cu parfum de vanilie, in putinul timp pe care il mai am, pana imi scot nasucul de la caldurica, ferice de cei care sunt in concediu...:))...si visez ca sfidez iarna de la gemuletul unei mansarde..mmmmm...

Ps. Am sters postul cu laptopul, pentru ca la a doua privire era atat de infantil..:)..parca il scrisese o fetita de la gradinita...treaba e simpla..schimb bateria si gata..sau il pun in lada cu amintiri, fiind un cadou de suflet si cu suflet,  (pana la urma nici sufletul asta nu e etern..). Atata sagetare...:)

Comentarii

Anonim a spus…
Din absurditati ne definim zi de zi, ne dezvoltam o latura fireasca care ascunde totusi o profunzime a sufletului nostru. Tu esti un tablou interesant de privit si analizat.In fiecare zi altfel, in fiecare scriere un infinit de culori. Esti frumoasa.
Felicitari!
Victor a spus…
Muntele este singurul loc in care frigul se incadreaza in peisaj, in rest, oriunde ar fi, este total nepotrivit. :))

Bafta la olimpiada! Rezultatele depind mult si de caracterul copiilor, nu doar de profesor. :) La faza judeteana ma opream de fiecare data ca nu-mi bateam eu capul cu exercitii suplimentare, frati-miu este geniul care ajungea la nationale in fiecare an. El nu stia sa se bucure de lene asa cum faceam eu. :))

Asa cum am spus de nenumarate ori, parerea mea e ca laptopul iti ofera o libertate de miscare egala cu lungimea cablului, pentru ca mai mult de 2-3 ore nu poti sa-l folosesti departe de o priza.
Iti recomand un pc care la aceeasi bani iti ofera o performanta mult mai buna. :D
Dănuţa a spus…
Ce pot sa mai spun eu in dezvaluirea randurilor frumoase strainule? :)

Victor, casa mea e plina de pc'uri, crede-ma, si de tot felul de dvd'uri, mai nou oplay, 3 tv-uri, camere de filmat, aparate foto..parca zici ca e studio..iar eu zilnic, nu ma folosesc decat de laptopul meu micut, si ocazional de un aparat foto..:) E mai comod sa iti iei laptopul in brate, sa te cuibaresti intr-un fotoliu, in coltul tau si sa te bucuri de liniste, ori sa lucrezi la diverse chestii..mie imi este util si la scoala..il mai car dupa mine..imi tine companie in zilele friguroase si uneori cenusii, colorate, depinde..:)) Pentru mine nu e doar un obiect impersonal..dar cred ca deja te-ai prins..:)
:D
Victor a spus…
Da, pot sa inteleg asta. Si eu am avut relatii stranse cu fiecare dintre computerele mele....bine, la un moment dat inevitabil incepeam sa le umblu prin maruntaie si sa fac transplanturi, ceea ce nu e exact dragut pentru imaginea unei relatii....dar ai prins tu ideea :D

Postări populare