Sweet memories...


 Nu te obosi sa arati ce-ai mai bun, altii descopera raul ca fiind un atu! Dintr-o "nesimtire" am realizat ca Mos Craciun e doar un "biznis". In schimb mi-a ramas mirosul de portocale...si copiii care vin cu colindul..desi altii spun ca vin la cersit...Cum mai sunt si oamenii astia...rai si egoisti...eu inca am amintirea serilor cand plecam la colindat, si primeam covrigi, nuci..prajiturele...pe atunci nu comenta nimeni, nimic.. si e drept ca nici IT-ul nu pusese stapanire pe noi, era o bucurie sa iti sune cineva la usa...sa iti bata in poarta...acum isi inchid interfoanele...si isi dau drumul la caini...sa nu fie deranjati...iar cei mici sufera de o lene cronica, si au niste chipuri vesnic nefericite..nici macar o poezie nu mai sunt in stare sa invete pentru serbarile scolare...nu e vina lor evident...ei sunt mici si fara discernamant..

Comentarii

danplux a spus…
Se întâmplă că nimănui nu-i mai pasă, deşi toţi ar vrea să fie altfel. De fapt, cred că lumea nu mai consideră că este "la modă" să petreci sărbătorile ca acum douăzeci de ani şi mai bine.
Ne occidentalizăm (să nu zic americanizăm) şi nu ne mai pasă cu adevărat de mesajul Crăciunului, am devenit deja egoişti, chiar suntem deranjaţi când ne sună cineva la uşă, ştiind că trebuie să dăm bani în schimbul unor strofe sau versuri.
Dănuţa a spus…
Mda..posibil sa dam uitarii tot..Vremurile se schimba, oamenii la fel..nici religia nu mai semnifica mare lucru in viata noastra acum..asa ca sarbatorile de genul asta isi pierd din stralucirea de alta data tot mai mult, de la an la an..!
Victor a spus…
:))))
Eeeeeeeeu!!!! Eu cred ca ciutanii aia vin la cersit de bani. :))Fa un mic test. Da unui grup din alea care or sa vina bani si altuia covrigi si nuci sau ce se da prin zona ta. Spune-mi care fetze or sa fie multumite si care or sa-ti arunce o privire din aia care nu spune decat "Ce zgartanca!". :))
Eu cred ca aia nu sunt colindatori, sunt surse nesimtite de zgomot si le-as face cadou o bata de-a lui Mos Niculae pe spinare daca mi-ar fi permis.
Sunt rau si egoist si ce mai scrii tu, nu ma deranjeaza absolut deloc, dar decat sa-mi recite infect si in ultra fast forward un magar din ala mai bine nu le deschid si imi cumpar mie insumi o ciocolata. :))
Lumea nu mai sarbatoreste sarbatorile ca acum 20 de ani pentru ca lumea nu mai este cea de acum 20 de ani. Daca societatea de acum 20 de ani ar fi pusa in locul celei de azi, ea ar sarbatori sarbatorile exact ca cea de azi. In anii astia au avut loc multe schimbari insa nu cred ca a avut loc o degradare culturala. Pur si simplu acum avem o libertate pe care ei n-au avut-o.
Dănuţa a spus…
:))
Victor de la tine ma astept la orice..:))
De acord cu tine, ca si copiii din ziua de azi sunt pe alocuri materialisti..:) si nu vin decat cu scopul de a aduna cat mai multi bani..insa eu ma refeream la acei copilasi amarati si inocenti, care se multumesc si cu un covrig..:)))
Dar ai dreptate, sunt colindatori si colindatori..eu ii primesc doar pe cei mici..nu ditamai vlajganii..:))
Ce-am mai ras..:))))...esti incurabil..
Si in zona mea nu se dau covrigi si nuci...alea erau cand eram eu micuta la bunica..:))
Victor a spus…
Ma bucur ca te-am facut sa razi. ;))
Pe la mine se dadeau de mos ajun mere, biscuiti, nuci si covrigi. N-o sa uit niciodata cand ne lua tata pe mine si pe frati-miu si mergeam la colindat prin vecini si pe la rude iar cand ajungeam acasa ne incalzeam langa soba si rontaiam tot ce adunasem. Sunt amintiri minunate pe care n-am cum sa le uit. Asa cum spuneam insa, asta nu inseamna ca atunci lumea era altfel. Doar vremurile. :)
Dănuţa a spus…
Inseamna ca esti pe aceeasi lungime de unda cu mine, cand vorbesc despre amintiri dulci..:)
danplux a spus…
Eu mi-amintesc că am prins odată sărbătorile de iarnă la bunici; şi am mers cu bunicul la colindat (pe la rude, vecini .. ca la ţară, că acolo toţi se cunosc). Cine crezi că s-a întors mai "încălzit" acasă?!?

Postări populare