Oare?!?



Astazi cineva mi-a spus ca am spirit fitos..:) 
Ce ti-e si cu spiritul asta...

Comentarii

danplux a spus…
Mă întreb cum îţi dai seama dacă cineva are spiritul .. fiţos (?). Ai deranjat(-o) cu ceva. :)
Dănuţa a spus…
Am avut o discutie in cancelarie pe tema "cadourilor" de Craciun. Eu spunand ca nu voi accepta nimic de la elevi, daca au vre-o initiativa de genul asta, oricare ar fi considerentele lor pentru o astfel de initiativa..! La care un domn profesor de religie a venit cu afirmatia asta..:) I-am dat si eu replica, urandu-i sa "primeasca" cat mai multe cadouri, spiritului meu fiindu-i bine mersi si fara..:)
In fine, n-am vrut sa-mi deranjez spiritul ca sa zic asa, cu o asemenea ineptie..:)
Victor a spus…
bun venit in lumea celor rai!
o sa vezi ca e destul de amuzant aici. Oamenii simt nevoia unor personaje negative in viata lor si cei care nu sunt asemeni lor, asa cum ai fost tu cu tipul ala, se incadreaza perfect in categorie. :))

Postări populare