Treceți la conținutul principal

Relaxarea multimedia

 Amintirile sunt comorile de suflet ale oamenilor. Fara ele suntem cumva goi si pustii, intr-o lume tot mai rece si impersonala..Stresul fiind unul dintre dusmanii nostrii cei mai aprigi, simtim cumva nevoia sa ne detasam, sa evadam pret de cateva ore in alt univers..Fie ca ne refugiem in vizionarea unui film, ori ca ne lasam purtati de acordurile unei linii melodice prin diferite stari, necesitatea unui univers multimedia este mai degraba vitala. Fiecare se relaxeaza in modul sau propriu...personal imi place sa retraiesc momentele frumoase, vizionand filmuletele din concedii, sau din mici evadari de week-end, ori sa privesc fotografiile surprinse, nu  putine la numar. Asa ca nu e rea ideea unui colt multimedia..In sensul asta, din multitudinea de dispozitive mi-a atras atentia Playerul Multimedia O!Play_HD2, cu suport USB 3.0


Fiind primul dispozitiv de acest gen care vine cu acest suport, oferindu-ne viteze de zece ori mai mari decat predecesorul sau. Un dispozitiv complet atat pe partea de redare continut cat si pe partea de servicii de retea. 
Fie ca am un hard disk extern sau un card de memorie din aparatul foto, pot linistita sa vizionez continutul lor pe tv-ul din camera..
Pe mine una ma incanta performanta efectiva a produsului, pentru ca indiferent ce as face, timpii de asteptare lipsesc cu desavarsire..Ma incanta compatibilitatea cu fisiere de tip ISO pentru ca sunt redate si recunoscute fara probleme. 


Mereu am simtit ca nu-mi folosesc televizorul suficient, plictisita uneori de programele tv. din acest motiv zacand zile intregi inchis...Ei bine cu un asemenea dispozitiv tv-ul meu a prins viata..Printre altele beneficiaza de un suport serios..versiunile fiind la numar cam 21 pe an..Nu s-a blocat niciodata, chiar vizionand seriale in 1080p 9Gb, nu se incalzeste deloc, e foarte bine pus la punct cu o frecventa metronom a update'urilor soft, ceea ce pentru mine reprezinta stabilitate si performanta, Asus fiind net superior oricarui "noname"! 
Pentru mine e un dispozitiv de exceptie, avand in palmares 44 de premii, ceea ce il duce direct in top..


Si uite asa m-am "lipit" eu de continut digital HD in camera mea, playerul avand un design dragut, Asus obinuindu-ne deja cu stilul sau inconfundabil.

Afara e foarte frig, semn ca iarna si-a intrat in drepturi..eu sunt in fotoliul meu preferat, savurand o cana de vin fiert cu scortisoara si piper, bucurandu-mi sufletul si privirea senina, la minunea de la Asus.


Articol scris pentru etapa nr. 19 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: ASUS
Nume proba: Armamentul multimedia
 
D^D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sindromul Borderline

Tulburarile de personalitate borderline ocupa zona incerta dintre patologia psihica si normalitate, persoanele ce prezinta astfel de tulburari nu sunt bolnave mintal, dar nici deplin normale. Desi lipsesc date definitive, incidenta tulburarii de personalitate borderline este de 1 pana la 3%, la nivelul populatiei mondiale. Ca si in cazul altor afectiuni psihice, cauzele tulburarii de personalitate borderline sunt complexe. Numele a aparut in urma teoriilor din anii ’40 – ‘50 cand se considera ca afectiunea era la granita (border) dintre nevroza si psihoza. Aceasta viziune nu mai reflecta gandirea prezenta. In fapt, anumite grupuri de psihanalisti fac presiuni pentru schimbarea denumirii, inlocuindu-l cu tulburarea reglarii emotionale.

Termenul “borderline” desemneaza stari intermediare intre schizofrenie si nevroza.

Sindromul borderline (sau marginal) are o evolutie cronica, ondulanta. Este un sindrom comparativ cu o nevroza, deosebit de durabil, intens, polimorf, rezistent la tratament…

Reflecții

Mi-ar plăcea să mă uit în urmă și să spun ca nu regret nimic! Doar că realitatea nu este așa. Sunt multe lucruri pe care le-aș face altfel decât le-am facut. Dar cred că este mai constructiv să mă uit înainte. Știu ce mi-am propus să fac mâine. Știu încotro mă îndrept și ce vreau să obțin. Dar mai mult decât orice, știu ce fel de om sunt. Iar luptele, eșecurile, palmele primite de la viață, m-au transformat, arătându-mi că trebuie sa fiu mai bună. Încă învăț și încă încasez lovituri, iar asta mă ambiționează și mai mult. Îndrăznesc să mă bat cu imposibilul!

Nedefinit

De ceva timp am un dor in mine sa dorm, sa nu aud nimic, sa încetez cu visele care ma bântuie, sa ma trezesc câte cinci minute pe zi doar de proba si sa ma intorc pe partea cealaltă fără sa-mi pese de mâncare, de pastile, de ceva anume, sa nu simt nevoie de nimic si de nimeni, sa nu aud pereții vorbind, sa nu sune telefonul si sa fiu nevoită sa spun un "nu" sau un "nu știu" care nu depind de mine ... prea multe negații, la naiba... sunt atat de obosita încât am senzația ca ma transform in umbra... poate e de la vremea asta atat de anapoda...  rămân cu dorul. Va trece pana la urmă.