Pasiune si vocatie


  In spatele acestui blog se ascunde un suflet sensibil, iubitor de arta si de frumos. Cu vocatie de dascal, pentru ca am lipici la copilasi. Si pe cei de cls. a XII-a tot copilasi ii consider. Le vad sufletul pur dincolo de aerul adolescentin, si pe alocuri matur cu care se mandresc..deh..vor sa creasca cat mai repede..in naivitatea lor..
Un suflet cu doruri, cu dorinte, cu pasiuni..Si fiindca tot am adus vorba de pasiuni, ca o "placere vinovata", e si fotografia. Pasiunea pentru imagini creative mai degraba. 
Colectionez din fiecare loc in care pasesc franturi de natura, de arta, de istorie, surprind momentele unice si speciale din viata oamenilor...ca mai apoi sa creionez povestea lor transpunandu-le in albume digitale. Iubesc fotografia. Si ma regasesc in ea. E o lume ce asteapta sa fie explorata, o lume idilica. O lume in care nu exista ratiune. Cu fiecare obiectiv, imagine, personaj, creezi o poveste. O pierdere in lumea larga pentru a te regasi in ipostaze imortalizate. Un alt mod de viata si de a privi lucrurile. Iti coloreaza zilele, chiar daca uneori culegi clipe efemere. Prin fotografie ma exprim liber, ma daruiesc, creez, e un mod de a ma descoperi, si parca e un mod de a ma incetini atunci cand viata ma oboseste, prin cativa pasi inapoi pentru a observa lucrurile din jur. 


 Seria K de la Asus, reprezinta performanta sofisticata si pe alocuri versatila. Un etalon al stilului.  Asta inseamna ca iti satisface dorintele din punct de vedere tehnic cu unele mici compromisuri. Evolueaza vizibil de la o generatie la alta, fiind o serie pentru persoanele cu buget redus, dar care isi doresc calitate si performanta la standarde inalte. Pe mine m-a fermecat modelul K53SJ-SX180D


Mi-a atras atentia in mod special tastatura egonomica Chiclet distinsa cu premiul IF Award. Si nu e singurul premiu. In total a acumulat nu mai putin de 12.  Da...el ar intruni cu siguranta calitatile unui camarad de incredere in viata mea. Mi-ar fi de mare folos in demersul meu didactic, mai ales prin autonomia bateriei, pana la 6 ore, dar si in operatiuni complexe de editare grafica, pentru a-mi duce povestile mai departe. 
 Ecranul de 15.6" 16:9 WXGA (1366x768) LED Backlight ma ajuta la vizualizarea corecta a lucrarilor stiind ca in Photoshop neglijenta costa, pentru ca degeaba as efectua corectii pe un monitor dereglat.


Imi place sa surprind atitudinea personajelor mele, comportamentul lor natural, sa le anticipez reactiile, iar prietenul meu din seria K ma ghideaza si ajuta sa realizez imagini calde cu o compozitie reusita, si sa ma rasplateasca apoi cu rezultatele dorite. 

Articol scris pentru proba nr.16 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: ASUS
Nume proba: Un partener de incredere


D^D


Comentarii

Postări populare