Monitoare cu inspiratie

In fiecare fotografie exista intotdeauna doi oameni: fotograful si privitorul - Ansel Adams (1902 - 1984)


In procesul creatiei, mintea are nevoie de liniste, de conectarea la acea lume pe care artistul o creeaza, fara a fi tulburat de real. De aceea el are nevoie de un atelier, fie el cat de micut, dar sa fie numai al lui. Inspiratia lui poate veni la orice ora, si in orice moment, astfel ca trebuie sa aiba la indemana instrumentele cu care sa-si desavarseasca creatia. Fiecare domeniu in care lucram este o arta, si fiecare dintre noi poate fi un mic artist. Persoane speciale..Pot impresiona persoanele din jur cu mici cadouri facute de mana lor..Eu nu am vrut sa impresionez cand m-am implicat in proiectul de a creea o revista proprie a scolii in care activez..Ceva care sa reprezinte elevii, dar si pe noi profesorii..m-am implicat de drag, din suflet..pentru suflete. De la concept, titlu, articole, grafica, desen, etc...am creat-o dintr-un gand..un desen, un tablou imaginar..M-a preocupat mereu aspectul vizual al revistei pentru ca ochiul e cel mai aprig critic de arta..Dupa nopti pierdute, am inteles ca povestea mea are un contur..un contur in multe culori, desi mie imi place sa ma imbrac in alb si negru..ciudat pentru o persoana care lucreaza cu culorile..atat in fotografie cat si in editare digitala.. Astfel ca monitorul poate fi oglinda in care iti zaresti creatia ta, si nu trebuie sa dai gres..Lucrez cu multe aplicatii..prin urmare doua monitoare profesionale din seria P-IPS ProArt mi-ar face serile de lucru mai usoare..Si oricum, monitorul in ziua de azi nu mai e deloc o alegere simpla..acum au iesit pe piata o multime de tehnologii..LCD, LED, si dupa cum se aude in viitorul apropiat LCD transparent..Insa deocamdata ma limitez la unul, si anume PA246Q de la Asus. Este cel mai usor monitor de utilizat, profesional, capabil sa redea 98% din spectrul Adobe RGB si ofera unghiuri de vizibilitate mari, de 178°.

 
Are o precizie de varf a culorilor..


Acuratete ridicata a culorilor, cu Delta E foarte mic

 

Unghiuri de vizibilitate mari de 178°

 

 


Paleta vasta de nuante de gri cu o tabela LUT pe 12 biti


Scara reala QuickFit, care ma va ajuta la dimensionarea corecta a documentelor

 

 


Comfort maxim prin design-ul ergonomic

 

 



Ajustare personalizabila de culori

 

 

Vizionarea fotografiilor si de la alte surse de semnal, pe langa o conectivitate fara probleme. 
Huh..hai ca v-am ametit cu atatea specificatii, despre monitorul pe care am pus ochii..:) Design cu totul special..mmmmmm, o sa-i fie tare cald si bine, cocotat acolo sus pe birou. Pentru mine e o mare provocare sa realizez o revista, prima mea revista cu aer de toamna..o revista cu suflete de adolescenti! Cu un asemenea monitor pre'calibrat din fabrica pentru fidelitatea cat mai ridicata a culorilor afisate, rezultatul la imprimanta va semnala clar o mare diferenta, spre deosebire de monitorul pe care il am in prezent.., dar si editarea albumelor digitale presupune o acuratete a culorilor desavarsita! 



 iar datorita designului ergonomic pe care il are, il pot roti, inclina, pivota, ba chiar pot sa-i reglez si inaltimea, sau de ce nu, il pot lipi de perete..:) pentru ca dispune de montura de perete tip VESA : 100x100mm. Are si un frate mai mic care vine din urma si nu-i da pace celui mare, :) PA236Q, dar despre el, in alta poveste..:) 


Articol scris pentru etapa nr.25 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: ASUS
Nume proba: Super monitoare

D^D

Comentarii

Victor a spus…
ok, stiu ca trebuie sa le faci reclama asa ca nu te mai stresez cu parerea mea. daca totusi vrei niste monitoare ca lumea in ceea ce priveste raportul calitate/pret sa ma cauti sa-ti spun eu o firma. incepe cu sam si se termina cu sung. :))
D^D a spus…
:)
Tu citeste povestea din jurul produsului, pe mine una m-ar satisface din punct de vedere profi..:)
Si nu le fac reclama, nu sunt eu inzestrata chiar asa cu aptitudini de marketing..eu le fac mai degraba o reclama artistica..:))
Raule!! Of of..

Postări populare