Haina nu-l face pe om


Zicala "haina nu-l face pe om", si-a pierdut din actualitate in vremurile in care traim. Ce purtam si cum ne imbracam a devenit ca o carte de vizita. Aspectul vestimentar conteaza, pentru ca, primul contact vizual e cel al hainelor pe care le porti, si apoi intra in discutie si celelalte elemente care alcatuiesc un intreg. Articolele vestimentare spun despre noi cat de creativi suntem, sau din contra..cat de ancorati in rutina..Si chiar e o arta sa iti creezi tinutele vestimentare, fiindca ele vor trebui intotdeauna asezonate in cazul nostru, cu bijuterii si posete, incaltaminte, accesorii care sa dea un plus de culoare, de mister, de aer boem si nostalgic, depinde de personalitatea fiecaruia dintre noi, si de context. Personal consider ca o experienta de cumparaturi trebuie intotdeauna intensificata. Shopingul online a luat amploare, tocmai din cauza asta in ziua de azi nu mai e suficient doar sa te plimbi prin magazine, sa probezi si sa platesti. Nu e stil..Acum exista atatea optiuni, ispite, oferte, promotii, incat nu ai cum sa fii lipsit de curaj, pentru a-ti creea propriul stil vestimentar.  Mi-am mai dat seama de ceva..cat de multi ani pot scadea sau adauga, varstei noastre reale, tinutele sau hainele pe care le purtam..! 


Preferintele mele vestimentare pun accent pe culori, prin piese vestimentare echilibrate in linii simple. Imi place sa am un look casual, un mix de masculin -feminin...ce include mult denim, pantaloni fitted, pullovere subtiri, fuste midi…Nu am locuri preferate de unde imi achizitionez hainutele, sau accesoriile aferente, pe unde merg, daca imi place ceva, si e pe gustul meu, nu mai stau pe ganduri, cumpar. Ca tot veni vorba de moda, si de imbracaminte, vreau sa trec mai usor peste zilele friguroase de iarna cu hainute calduroase. Si da, imi place ca atunci cand merg la vre-un hipermarket, sa vizitez si raionul cu articole de  imbracaminte. Pentru ca sunt accesibile ca pret, de calitate, si pe gustul meu. Chiar zilele astea mi-a atras atentia catalogul colectiei de toamna-2011, de la Real. "Traieste toamna in stilul tau!"
Colectia mizeaza pe combinatii casual, tinute office, vestimentatie pentru sport si tricotaje pentru adulti, iar pentru copii, tinute potrivite oricarui moment al zilei.


Culorile sunt favoritele mele, gri dar mai ales violet. Selectia articolelor este una rafinata, in ton cu tendintele la moda, pentru orice moment al zilei. Tricotajele de la ei sunt preferatele mele.  Catalogul este disponibil in toate magazinele REAL si pe website-ul companiei http://www.real.ro. Recomand cu drag aceasta colectie, fiind una speciala, eleganta, moderna, satisfacand si cele mai pretentioase gusturi, in materie de vestimentatie. Eu zic sa aruncati o privire asupra magazinului mai ales ca in perioada asta ne sunt pregatite foarte multe promotii ca de exemplu:  "Mos Craciun indeplineste dorintele copiilor!" - valabila in perioada 17.11 - 24.12.2011 sau "Puiul tau cel mic poate fi al 8-lea pitic!"- valabila in perioada 29.09 - 31.12.2011, etc.
Criteriile dupa care ma ghidez atunci cand imi cumpar un articol, nu sunt nici pe departe atat de riguroase, pentru ca nu am un stil bine conturat, ci mai degraba imi place sa fie unul combinat..elegant, romantic, uneori cu influente sport, etc. Dar sa enumer cateva..ar fi sa zicem, pretul, linia, si calitatea..cele mai importante. Culorile le aleg functie de anotimp, sau de eveniment..Ca si preturi, in hipermarket'uri, nu stiu daca am asteptari, in sensul ca pana la urma daca imi place, imi cumpar, indiferent de pret, dar cu siguranta sunt mult mai accesibile, fata de alte magazine exclusiviste..Si da..mi-am cumparat destule hainute de la Real..why not..?!


Articol scris pentru etapa nr. 22 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: Real,- Hypermarket
Nume proba: Moda

D^D

Comentarii

Victor a spus…
totusi...concursul asta tine un an intreg? :))
ar trebui sa merite premiul ala daca de atatea luni le tot faci reclama moca astora :))
D^D a spus…
:)
2 luni dureaza, deci de la 1 octombrie la 1 decembrie. Iti dai seama ca sunt vre-o 33 de probe parca, si eu am ajuns abia la 22..deci ritmul e unul infernal, au pus cate o proba in fiecare zi de o saptamana..si eu trebuie sa tin pasul..
De premiu, nu mai zic nimic..:) Vom trai si vom vedea, daca il impartim sau nu..:))

Postări populare