Ganduri in rosu cu AMD


In viata oricui exista momente de rascruce..de-a lungul timpului insa, am remarcat acest lucru si in domeniul IT. Cred ca doar in felul asta apreciem cu adevarat ceva ce doar o data la un numar de ani ne e dat sa vedem, sa atingem, sa testam, sa traim...etc. Lansarea produselor de la AMD, eu personal le incadrez la momente speciale. Tocmai..ca nu ma intalnesc in fiecare zi cu cate o noua revelatie de la ei..Incepand cu AMD Bulldozer, pot sa zic cu mana pe inima ca e piatra de hotar pe care isi vor construi de acum incolo strategiile de viitor. Mi-as dori insa ca AMD sa fie mult mai puternic pe pozitie, si am convingerea ca asa va fi, intr-o lume a concurentei si a revolutiilor tehnologice..! Procesoarele Llano, se indreapta catre un segment  mobil de piata , si dupa umila mea parere consider ca e o miscare buna, fiindca cu banuti nu foarte multi iti poti procura un laptop pe care poti sa il folosesti si la gaming destul de linistit. Sa nu mai zic de experienta vizuala care e de neegalat in raport cu cea a competitorului sau..:)
Mi-a placut si m-a captivat conferinta de la Berlin, din 15 iunie 2011,  in care au fost prezentate noile viziuni AMD. Printre acestea s-a numarat si noua generatie de procesoare sub denumirea de AMD LLano, unul dintre cele mai asteptate evenimente din anul acesta. 


Viziune optimista, performanta HD, unde mai pui ca au un pret destul de rezonabil, punand accent si pe autonomia bateriei de pana la 11 ore..cu placi video integrate, astfel ca partea multimedia nu va avea nici o problema in a ne satisface pretentiile. Un aer aparte si special, are si denumirea insasi a platformei  AMD LLANO, si anume "Sabine"..
Proiectia viziunii AMD in format 3D pe o cladire a fost de-a dreptul un spectacol vizual care pe mine m-a lasat fara cuvinte..


Ei si acum sa va spun despre prima mea dragoste in materie de laptop-uri...e vorba despre un Packard Bell..cum sunt o fire conservatoare si nostalgica nu ma dezmint nici de data asta cand mi-a atras atentia un Packard Bell EasyNote cu AMD LLANO. Mai precis Packard Bell EasyNote TS Red, fiindca rosul imi trezeste amintiri dulci, fiind si culoarea mea preferata.. un model cu display de 17.3 inch (aspect 16:9, rezoluţia HD+) şi procesor AMD A8-3500M la 1.5/2.4GHz. 




 De mare folos in photoshop, office, grafica cad, calcul etc. Are un finisaj elegant, imi ofera stil si confort, eu fiind destul de exigenta. Deasemenea pot avea acces la aplicatiile mele favorite, navigare pe internet sau vizionarea serialelor mele preferate, cu o simpla atingere.
Stiati ca exista si fundatia AMD?  Hmmm..promit sa ma documentez si sa va impartasesc numai ganduri frumoase..


Articol scris pentru etapa nr. 18 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: AMD
Nume proba: Platforma Llano

D^D

Comentarii

Postări populare