Concluzie de final


1.Ce ati schimba in regulamentul Superblog?
2. Ce ati pastra in regulamentul Superblog?

Huh...Greu de zis..mai ales ca este primul an in care particip la acest concurs. Stiam de el, inca din editiile precedente, si mi se parea un concurs de talie grea..adica de guru in ale scrisului si in ale cunostintelor, mai ales in domeniul IT.  Intre timp am mai crescut si mi-am zis ca pot si eu sa fac fata unui asemenea concurs. Fire boema si visatoare..nu prea ma incadram eu, in ale tehnicii mai ales..insa am abordat articolele imbinand particica sufleteasca creativa cu ceva inteligenta, un gram de nebunie si curaj,  iar in final a iesit un tablou frumos, se putea si mai bine, nu zic nu...:)
Pe parcurs am intampinat suisuri si coborasuri...de la redactarea articolelor...pana la notele primite..lipsa timpului, oboseala..pana de inspiratie, conexiune incapatanata la internet, ideea de abandon, bucurie, entuziasm..ambitie..perseverenta...si uite-ma ajunsa la ultima proba..la momentul asta fiind al 3-lea articol din seara asta redactat pentru concurs..avand termen limita pana la 12 noaptea..deci trebuie sa ma grabesc..:)

Ce as schimba in regulament? Pai penalizarea la depasirea termenului...sa fie mai mare de 1 punct pe zi...
In rest nimic....chiar nimic...Desi avalansa de probe, venita una dupa alta nu m-a lasat sa respir..consider ca e un test de rezistenta..

Iar indrumarea echipelor http://pcnews.ro/ si http://www.swissplan.biz/ a fost una de bun augur cel putin pentru mine...  As mai scrie..dar intelegeti-ma si pe mine ca nu mai am timp..:)..promit sa revin cu un articol mai stufos..
Felicitari participantilor,  multumiri sponsorilor, partenerilor media, si organizatorilor..si celor cativa cititori si sustinatori ai mei, care m-au incurajat in aceaste doua luni!
Noapte buna de aici de la pescarusi..:)



Articol scris pentru etapa nr. 33 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: V-am mai spus ca nu avem astazi :D
Nume proba: Organizatori

D&D

Comentarii

Claudia a spus…
Multumim pentru feedback si felicitari pentru participare! :)

Postări populare