Castelul timpului



Am inteles oarecum in viata asta ca totul e posibil, chiar si atunci cand nu mai crezi in nimic. O intelegere profunda. Experientele personale se impartasesc, e un soi de magie amestecata cu ecoul cuvintelor din sufletul oamenilor. Cand faci o calatorie, trebuie sa o faci cu pace in suflet, dar si cu bucurie..Fie ca vrem sau ca nu vrem, am devenit deja dependenti de internet.. mai ales ca tehnologia ne vine in ajutor cu tot felul de gadgeturi care mai de care mai colorate, inovatoare, dinamice, multifunctinale, astfel incat sa ne folosim de ele in orice situatie, si mai ales oriunde am calatori. Este si cazul smartphon'ului, sau a tabletelor. Faci ce faci si deschizi browserul. Sunt indispensabile, fiindca daca pleci undeva cu scopul de a te detasa de tot si toate, ele tin loc de aparat foto, de harta, de mp3player, de GPS, etc. Singura problema ar fi conexiunea, care nu e tocmai stralucita.
In week-endul acesta coincidenta fericita a facut ca eu sa ma aflu la Ploiesti. Buna mea prietena mutata recent acolo, mi-a rezervat o surpriza...Stiind ca imi place sa vizitez tot felul de obiective turistice, sa cunosc cate putin din istoria si trecutul fiecarui loc prin care trec, mi-a promis ca nu voi fi dezamagita. Ok..eu fiind mai sceptica din fire, am zis..eh..ce pot gasi eu in Ploiesti sa ma impresioneze atat de tare..mai ales ca in acest weekend chiar aveam de lucru la un proiect pentru scoala..Deci aveam nevoie de internet, si cum stiam ca s-a mutat de curand, nu a avut timp sa isi instaleze toate cele necesare pentru o conexiune la internet...doar ca avea cablul in casa..Ufff..ce complicat..In fine mi-am zis, pot lucra la proiect in ultimul moment, insa pentru a tine legatura cu echipa implicata in acel proiect mi-am luat aliatul meu cel mai de pret, pe langa Tableta Eee Pad Transformer TF101, o bijuterie care ma salveaza din situatii dificile, atunci cand nu am conexiune la internet..Router'ul nano broadband wireless 150Mbps-BR-6258n  de la EDIMAX, pe care mi l-am achizitionat gandindu-ma ca imi va fi un prieten de nadejde la nevoie. Este micut, cu un design modern, nu numai din punct de vedere al aspectului, ci si al performantelor. Poate fi folosit atat ca router cat si ca adaptor wireless. Extrem de rapid, in conformitate cu standardele IEEE 802.11b/g/n are buton WPS (Wi-Fi Protected Setup) si buton WPS (Wi-Fi Protected Setup.


Un produs inovator conceput special pentru calatorii, oferit de Edimax pentru a te scoate din impas. 



La Ploiesti am sentimentul ca timpul sta in loc. O vreme superba, soare timid, aer tare, dar totusi bland..Nu am mai fost niciodata, si pasesc pe alei oarecum cu emotie..
Surpriza a fost de mare efect...am mers la Muzeul Ceasului. O calatorie de poveste in timp, singurul muzeu de acest gen de la noi, cu obiecte unicat si colectii impresionante de ceasuri. Ceasuri vechi, cu mecanisme sofisticate, ceasuri de oameni simpli dar si de regi ori nobili..Am vazut primele cutii muzicale ale ceasornicarilor din timpuri vechi,  am ascultat muzica la patefon..intorcandu-ma 150 de ani urma..O experienta de suflet, care ma va face sa privesc altfel ceasurile de acum incolo..M-am simtit altfel..
Intre timp am rezolvat si cu conexiunea la internet..datorita celor de la Edimax, mi-am creat reteaua mea proprie, cu routerul nano broadband wireless 150Mbs-BR-6258n, imposibilul devenind posibil, in felul asta lucrand si la proiectul meu printre fotografiile de la muzeu, cu zambetul pe buze..


"(...) la Ploiesti, bunaoara, timpul trece prin ceasuri vechi, asezate in mijlocul unui muzeu. Ticaie in muzeul de ceasuri ceasurile pentru ca si la Ploiesti oamenii au dreptul sa imbatraneasca." (Nichita Stanescu)





Un week-end de vis, cu aer boem,  petrecut in castelul timpului, alaturi de prieteni dragi si suflete calde!

Articol scris pentru proba nr. 21 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: Edimax
Nume proba: Routerul nano BR-6258n

D^D


Comentarii

Postări populare