Cadou pentru Mama




Iarna, sarbatori, cadouri, petreceri...tablou de decembrie...
Pana si sa daruiesti cadouri e o arta...Si evident ca trec printr-un intreg ritual...al alegerii si al daruirii..Daca am nimerit cadoul pe care persoana in cauza si-l doreste, atunci devin o mica zana, care indeplineste un vis! Pentru mine au valoare cadourile handmade, pentru ca au in ele suflet si perspicacitate, un strop de iubire..chiar daca vorbim si de o cutie pentru impachetat..dar sa fie lucrata manual..Sunt plictisita de kitsch-urile care invadeaza an de an magazinele..Poate de aceea ma atrag targurile de acest gen unde expozantii isi etaleaza particele din inspiratia sufleteasca.
In ultimul timp am observat ca s-a inventat un tip interesant pentru cadouri de craciun, si anume cosurile de Craciun..personalizate, gen cos cadou craciun golden baileys. Cred ca se potriveste oricui un astfel de cosulet, in functie de bugetul fiecaruia..e ingenios, il poti realiza chiar tu..e foarte simplu..pentru ca dulciurile si o sampanie sau un lichior nu cred ca nu ar bucura..un cadou simplu, dar special, tocmai prin simplitatea sa..Iar daca nu ai timp ...atunci Borealy Gifts ne va salva, cu o gama foarte diversificata si speciala de astfel de cosulete. Iarasi cosurile Gourmet sunt de mare efect, insa parerea mea e, ca, sunt destinate pentru un anumit segment de clienti, oameni speciali care stiu sa aprecieze tipul acesta de cadou..cos gourmet quality



Anul acesta am sa aleg sa-i fac un cadou mamei mele scumpe si dragi..un cadou special..am sa-i scriu o scrisoare in care am sa-i marturisesc tot ce n-am putut niciodata..din diverse motive..n-am avut ocazia, curajul..In goana noastra zilnica nu avem timp sa mai stam cu cei dragi..mereu am facut cadouri din complezenta, obligatii..ca asa trebuie..anul asta insa vreau sa zabovesc..sa ma asez sufleteste, si sa nu mai fac ceva de dragul constrangerilor sociale..Pe langa asta vreau sa-i incropesc un mic cosulet..facut de manuta mea..cu ajutorul magazinului online http://www.cadouri-originale.ro pentru ca nici macar nu mai vreau sa pierd timpul prin magazine..dupa inutilitati..si apoi vreau sa fie expresiv..cu un mesaj care sa vorbeasca in locul meu..


Pe langa toate accesoriile cu care il voi impodobi, m-am oprit la un  set cadou esarfa si manusi white elegance, pentru ca vreau sa-i transmit ca e inca eleganta in ciuda anilor care i-au trecut pe chip.. cocheta., rafinata...asa a fost mereu in sufletul meu, si asa va ramane..
Dupa ce voi adauga ciocolata si ceaiul ei preferat, va arata cam asa..cu unele mici nuante personalizate..


Scumpa mea mama, 
Iti scriu pentru ca mi-e foarte dor de tine...Nu ti-am spus poate niciodata cu voce tare "Te iubesc!", am considerat ca simti si fara sa-ti spun, insa a venit vremea sa iti si confirm..Intelegem gresit fericirea..si poate uneori si viata..de asta nu te-am inteles niciodata cand nu imi spuneai de ce ai ales sa ramai langa un nemernic care te-a facut sa suferi zi de zi..Ma trezesc adesea cu franturi de cosmaruri din copilarie, si imi vine sa urlu..de ce ai acceptat suferinta in locul iubirii??!  Desi te-am sfatuit cand am crescut mai mare sa-ti alegi alt destin, mereu m-am simtit ca o ucigasa a spiritului tau..As vrea sa rascumpar toate sacrificiile tale..dar din pacate nu pot sa-ti DESENEZ eu destinul cu alte CULORI...Stiu cat suferi..ai avut o viata nefericita, chiar daca imi spui ca nu e asa..Esti atat de fragila..de sensibila..Am in mine o parte din tine..si sunt mandra de asta...
Iarta-ma ca nu am putut sa iti ofer ce meritai, si ca nu am putut fi eu cea care iti scrie destinul..
 Craciun fericit!



Articol scris pentru etapa nr.26 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: magazinul online de Cadouri Borealy
Nume proba: Cadoul de Craciun IDEAL

D^D

Comentarii

danplux a spus…
Lăsând la o parte concursul, .. nota 10 pentru final.

Postări populare