ASUS Social Media



"Social Media se extinde si acaparează tot mai mult din spatiu in “World Wide Web”. ASUS alimentează trendul si de aceea are o prezență în principalele site-uri sociale frecventate de utilizatori: Facebook, Twitter, YouTube, platforma SuperBlog si un newsletter dedicat.

Alcătuiți un articol in care sa faceti topul 5 personal a celor 5 platforme
."

 Topul uneltelor social media, folosite de Asus din punctul meu de vedere arata cam asa..

1. LINK NEWSLETTER ASUS: http://techinstyle.ro/newsletter.html, clientii fideli vor fi la curent cu ultimele noutati ale brandului.
2. ASUS Romania Facebook: http://www.facebook.com/ASUS.RO, clientii loiali devin prieteni ai brandului, si nu numai, dar reprezinta si o punte de comunicare permanenta.
3. SuperBlog: http://superblog.pcnews.ro/ este ca o platforma online, pentru promovarea produselor, si pentru a sustine blogosfera intr-un mod dinamic...
4. ASUS Romania Twitter: https://twitter.com/#!/ASUSROMANIA, cresterea comunitatii online in jurul brandului, este asigurata...
5. ASUS Romania YouTube: http://www.youtube.com/user/ASUSRomania, ofera privitorilor, detalii vizuale, cu privire la produsele brandului.

 Social media devine un partener necesar in cadrul strategiei de comunicare, si vorbim deja despre un curent cu provocari dar si cu frustrari deopotriva.

Articol scris pentru etapa nr. 31 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: ASUS
Nume proba: ASUS Social Media


D^D

Comentarii

Victor a spus…
am o tendinta ca atunci cand o reclama imi scoate ochii peste tot sa evit cat pot de mult produsul ala. la tine citesc de vreo doua luni despre asus asa ca daca ar fi sa-mi cumpar vreo chestie din asta as scoate de pe lista Asusul din principiu. :))
nu e vina ta, e vina lor ca te-au pus sa le faci 20 de reclame. :D
D^D a spus…
Asus este sponsorul principal al concursului, prin urmare probele lor au fost intr-un numar mai mare. Mie mi-au placut probele lor, am scris cu placere. Nu periez, ca n-am de ce..:)Oricum..ma apropii de final, nu credeam ca am sa ajung la sfarsit, dar uite ca m-am surprins pana si pe mine..:)
Si gata cu Asus..a fost ultima proba..:)
Victor a spus…
iti admir sincer perseverenta :)
cat despre asus...pacat. era una din firmele mele preferate :))
danplux a spus…
Probabil că nu vei posta asta, dar, (şi acum vorbesc cu ei) ... băăii, dacă nu-i daţi premiul cel mare fetei ăsteia, sunteţi cu toţi nişte ASUS!!
D^D a spus…
:))
Mai baieti, sunteti de groaza..acum la final dau cu bata in balta..:))
Dar no..imi asum, si cum sa nu public comentariile voastre...criticile sunt bine venite intotdeauna! Si parol ca tipa de la jurizare e o fata faina! Voi sunteti zmeii cei rai, si nu impart premiul cu voi. SÎC!!
:)

Postări populare