Treceți la conținutul principal

Macheta in miniatura

Obisnuiam sa citesc reviste auto. Deloc feminin, insa pe mine ma atrageau, pentru ca imi doream atat de mult sa-mi iau permisul de conducere incat lasam la o parte codul rutier, pentru a-mi da frau liber imaginatiei, fara sa ma axez pe detaliile tehnice, ci pe design, pe culori, pe marcile de masini care imi bucurau ochisorii. Mereu spuneam, uite masina asta va fi a mea, cand voi reusi sa-mi fac singurica un credit la banca, dupa mai multi ani de vechime la job..stiam ca e greu, dar nu imposibil cand crezi intr-un vis..:), si mai ales nu mai eram nevoita sa ma chinui pe naveta cu tot felul de oameni nesimtiti, soferi sariti de pe fix, si sa suport tot felul de conditii precare pentru drumul pe care il faceam zilnic spre job. Intre timp am obtinut si permisul iar masina nu mai face parte pentru majoritatea oamenilor dintr-un vis, ci a ajuns sa fie ca un must have, o necesitate, si la restul binenteles un moft, o fita, o extravaganta, aroganta, etc. pentru ca detin niste modele de masini cu un cost de intretinere din punctul meu de vedere astronomic. Am reusit sa am propria masina, nu conteaza marca, conteaza ca ma pot respecta atunci cand sunt nevoita sa pornesc la drum, indiferent de destinatie. Nu zic ca cei care nu au un autoturism nu se respecta, poate nu au posibilitatea acestui lucru, insa cunosc o multime de oameni care sunt comozi, si nu vor sa-si bata capul cu responsabilitatea ce deriva de la posesia personala a lui.  Stiu ca masina perfecta nu exista. Masina iti creeaza insa anumite stari..depinde de context..daca esti pasager, daca esti sofer, daca te afli in masina proprie, sau din contra in una straina..cel putin asa sunt eu...
Cand esti la volan trebuie sa te simti confortabil in primul rand, sa te simti bine cu tine..sa simti masina ca pe ceva personal si nu impersonal, rece, doar ca pe ceva util si care iti consuma banii..
 Interiorul noului Yaris lansat si in Romania pe 18 octombrie, este orientat mai mult catre sofer, pozitia de condus a devenit mai ergonomica, materiale moi la atingere, foarte inspirat as putea zice.  O masinuta de oras, cu interior cald si placut. O gandire inteligenta croita cu un design complex si avansat, avand ca motto tehnologia si siguranta. Sunt de parere ca designul oricarui model, da viata masinii pana la urma. Spatioasa si eleganta, usor de parcat pentru ca este destul de micuta. In posesia noii generatii Yaris, traiesti viata la maxim, e mai mult decat un simplu condus.


 Modern, avangardist, si chiar o incercare timida de a reveni la clasicism. Am auzit in jur pareri, cum ca ar fi tare alambicata. Deh..noua femeilor ne plac lucrurile alambicate, si nu stam sa analizam neaparat fiabilitatea masinii pe care ne-o dorim, cat mai ales ne concentram pe estetic. :) 
Si unde mai pui ca e si cocotata colo sus in sondaje..:) Cand ne place ceva, ne place bazandu-ne pe anumite criterii..doar ca le constientizam mult mai tarziu.


Sofatul devine o placere atunci cand simti masina ca pe o parte integranta din tine. Suna indraznet, dar cand pui suflet in tot ce atingi..atunci cu siguranta si timpul trece mai placut cand esti la volanul unei masini. Nu ma intereseaza cum pot folosi tehnologia intr-o masina, stand la semafor, in coloana, sau in intersectii interminabile, ori prin nu stiu ce parcari... ma intereseaza ce stare de spirit imi creeaza...
Nu stiu daca voi detine un astfel de model vre-odata, dar macar o macheta in miniatura mi-ar placea sa am..:)



Articol scris pentru etapa nr. 8, in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: Toyota
Nume proba: Toyota Yaris Noua Generatie 

D^D

Comentarii

Victor a spus…
sunt de acord cu tine, miniatura e mai ok...si probabil si prinde o viteza mai mare. :))
D^D a spus…
Hi hi..o colectie de masinute in miniatura ar fi chiar faina, dar sunt scumpele..si rare..:)

Postări populare de pe acest blog

Sindromul Borderline

Tulburarile de personalitate borderline ocupa zona incerta dintre patologia psihica si normalitate, persoanele ce prezinta astfel de tulburari nu sunt bolnave mintal, dar nici deplin normale. Desi lipsesc date definitive, incidenta tulburarii de personalitate borderline este de 1 pana la 3%, la nivelul populatiei mondiale. Ca si in cazul altor afectiuni psihice, cauzele tulburarii de personalitate borderline sunt complexe. Numele a aparut in urma teoriilor din anii ’40 – ‘50 cand se considera ca afectiunea era la granita (border) dintre nevroza si psihoza. Aceasta viziune nu mai reflecta gandirea prezenta. In fapt, anumite grupuri de psihanalisti fac presiuni pentru schimbarea denumirii, inlocuindu-l cu tulburarea reglarii emotionale.

Termenul “borderline” desemneaza stari intermediare intre schizofrenie si nevroza.

Sindromul borderline (sau marginal) are o evolutie cronica, ondulanta. Este un sindrom comparativ cu o nevroza, deosebit de durabil, intens, polimorf, rezistent la tratament…

Reflecții

Mi-ar plăcea să mă uit în urmă și să spun ca nu regret nimic! Doar că realitatea nu este așa. Sunt multe lucruri pe care le-aș face altfel decât le-am facut. Dar cred că este mai constructiv să mă uit înainte. Știu ce mi-am propus să fac mâine. Știu încotro mă îndrept și ce vreau să obțin. Dar mai mult decât orice, știu ce fel de om sunt. Iar luptele, eșecurile, palmele primite de la viață, m-au transformat, arătându-mi că trebuie sa fiu mai bună. Încă învăț și încă încasez lovituri, iar asta mă ambiționează și mai mult. Îndrăznesc să mă bat cu imposibilul!

Nedefinit

De ceva timp am un dor in mine sa dorm, sa nu aud nimic, sa încetez cu visele care ma bântuie, sa ma trezesc câte cinci minute pe zi doar de proba si sa ma intorc pe partea cealaltă fără sa-mi pese de mâncare, de pastile, de ceva anume, sa nu simt nevoie de nimic si de nimeni, sa nu aud pereții vorbind, sa nu sune telefonul si sa fiu nevoită sa spun un "nu" sau un "nu știu" care nu depind de mine ... prea multe negații, la naiba... sunt atat de obosita încât am senzația ca ma transform in umbra... poate e de la vremea asta atat de anapoda...  rămân cu dorul. Va trece pana la urmă.