Incursiune prin amintiri


 Cu ceva ani in urma...sa tot fie..nu are relevanta numarul, chiar daca sunt girl, lumea jocurilor pe computer m-a captivat si pe mine. Am ramas cu amintirea acelei perioade, si mai ales cu mandria de a fi jucat un joc foarte masculin si puternic pe vremea aceea..si anume Return To Castle Wolfenstein 1 si apoi 2. A fost unul dintre putinele jocuri care mi-au placut, si care mi-au ramas in suflet. Desi eram speriata cu fiecare nivel pe care reuseam sa-l trec, bucuria era imensa..nu-mi venea sa cred ca ajung la final..:) Daaa...in doua nopti l-am dat gata...l-am devorat ce mai..:))
 Prin 2008 cu ajutorul lui Level online am fost la curent cu aparitia seriei de jocuri Wolfenstein. Din punctul meu de vedere a fost cel mai reusit FPS al vremurilor trecute. Offf..prima mea dragoste de gamer.:)) 
Timpul a trecut, tehnologia in materie de jocuri a evoluat, iar eu regret ca pe atunci nu am beneficiat de Gama Republic of Gamers de la Asus. Nu-i nimic, nici acum nu e prea tarziu sa gust din experienta asta, si din seria exclusivista a celor mai bune produse. Asadar pentru acest lucru m-am interesat de un laptop de gaming, cu o performanta grafica, si pe care sa-l si pot tine in frau. Si uite asa am gasit acest  notebook-asus care face ca linia dintre laptop si desktop sa fie tot mai fina. Plus ca detaliile tehnice m-au lasat cu gura cascata..

 Procesorul i5-460M ce rulează la 2,53 GHz și vine însoțit de 4 GB de memorie RAM DDR3 vă oferă toată puterea necesară pentru a rula fără nicio problemă orice, de la aplicații profesionale și până la jocuri și clipuri video HD 3D.
Placa grafică nVIDIA GeForce 460M face performanța grafică să fie una în ton cu procesorul, sistemul fiind echilibrat perfect, atât pentru utilizatorii care folosesc sistemul pentru multimedia și gaming cât și pentru graficieni. Chipul GeForce compatibil CUDA și cu decodare video HD face ca multi-tasking-ul să fie o joacă de copil, chiar și atunci când pe ieșirea HDMI laptopul „hrănește” un film Blu-Ray 3D pe HDTV-ul din living.
Stocarea este asigurată de un hard disk rapid, la 7200 rotații pe minut, cu capacitatea de jumătate de terabyte (500 GB). Călcâiul lui Ahile al acestui laptop performant, însă care poate fi înlocuit cu un SSD oricând, fără nicio problemă.
Ecranul de 15,6 țoli are o rezoluție deja standard pentru această diagonală, de 1366x768, la un raport de aspect de 16:9, panoramic. Acesta rulează însă la o frecvență de 120 Hz, ceea ce înseamnă că este compatibil 3D. În rama acestuia sunt integrate și un microfon și o cameră web de 2 megapixeli, ideale pentru videoconferință.
Conectorii vin în pachet complet, de la porturi USB 2.0 și USB 3.0 și până la uzualele VGA, Gigabit Ethernet și jack (atât ieșire audio cât și pentru microfon).
Acumulatorul de 73Wh (8 celule) îi oferă G53JW-IX045V-ului o autonomie ridicată, făcându-l nu doar portabil ci și independent.
(sursa: internet) 

Una peste alta se pare ca am de-a face cu un laptop de gaming performant, cu un design aparte, cum sunt toate produsele din gama ROG-ASUS  ireprosabil pe plan media, care imi va aminti de vremurile in care, cu bucuria unui copil exploram lumea jocurilor purtandu-ma pe aripi de poveste, evadand din lumea reala pentru a calatori spre alte lumi imaginare evident.
Insa nici G51JX nu este mai prejos...Acum trebuie doar sa ma hotarasc asupra carui model am sa ma opresc PENTRU A FACE FATA CU BRIO UNEI PARTIDE DE GAMING. :)





Articol redactat pentru etapa nr.6 in cadrul concursului SuperBlog2011
Sponsor: ASUS
Nume proba: Republic of Gamers 

D^D

Comentarii

Victor a spus…
de ce am impresia ca scriind articolele astea te simti ca pestele pe uscat? :))
D^D a spus…
:)
Pai, tu vrei sa ma provoci?:)
Hmmmmmm...
Victor a spus…
nuuuu...nu te provoc. doar constat ceea ce vad...si sincer sa fiu mi se pare amuzant sa vad cum tot incerci sa scrii despre laptopuri dupa ce pana acum scriai despre toamna, tristeturi si alte din astea :D
D^D a spus…
Nu fi rau, ca sunt si eu micuta..:))
Pana in prezent,la primele 2 etape, sunt in primii 20. :)
Victor a spus…
dar n-am zis ca nu-ti iese, din contra, avand in vedere subiectul arid din care trebuie sa scoti ceva te descurci mai mult decat ok. amuzamentul meu pleaca din faptul ca stiu ce scriai inainte si imi imaginez cat de greu trebuie sa-ti fie sa produci transformarea asta radicala de stil (transformare care, daca imi permiti o parere personala, sper sa continue lasand in urma acea melancolie care stapanea atotputernica pe aici :D)
D^D a spus…
:)
Nu imi este usor dar nici foarte greu. Ma concentrez mai mult desigur, dar imi place ce las in urma. Starile de melancolie mi le anihilez acum, si cu siguranta dupa terminarea concursului, voi continua in stilul asta, pentru ca ok, daca nimeni si nimic nu sta in loc pentru mine, eu de ce as sta pentru ceva, cineva..?! Viata merge mai departe! Si e frumoasa si colorata chiar daca afara e cenusiu right now..dar nu mai e putin, si va veni iarna aia imaculata si luminoasa..:)
Multumesc pentru aprecieri..:D
Victor a spus…
imi place cum gandesti acum :)

Postări populare