Amazing cities with NH Hoteles



In urma desfasurarii unui concurs de eseuri pe tema "Responsabilitate fata de mediu", initiat de NH HOTELES,  eseul meu a castigat maximul de puncte. Recompensa a fost un voucher de calatorie catre o destinatie pe care mi-o doream eu, cu cazarea intr-unul din hotelurile lantului international NH HOTELES. Auzisem despre lantul acesta hotelier, ca fiind inovator in relatia sa cu clientii, respectand mediul inconjurator, cu principii etice, si extrem de responsabili.  Cu o dezvoltare interna a unei culturi caracterizata prin vocatie si satisfacerea nevoilor clientilor, dar si prin servicii inovatoare si durabile. Hmmmmmm, suna bine. Pai daca tot mi s-a oferit aceasta ocazie de ce sa nu profit..?! Si iata-ma in avionul catre Budapesta, oras denumit deseori Parisul de Est. Mi-am dorit foarte mult sa-l vizitez, mai ales pentru simplitatea traditiilor, dar mai mult si mai mult pentru a pasi in Basilica Sf. Sefan, dedicata primului rege al Ungariei.
Din cupola basilicii unde turistii se pot urca, poate fi admirata o priveliste impresionanta asupra intregului oras.


Are o istorie zbuciumata si o mostenire culturala de exceptie. Are parcuri somptuoase, strazi largi si o dezvoltare industriala exceptionala. E o capitala renascuta, plina de monumente si cladiri stravechi. Si apoi sa te plimbi printr-un loc necunoscut, e cu totul intrigant. Dar o voce anunta aterizarea si e timpul sa deschid ochii, si sa traiesc aievea tot ce mi-am imaginat cu ochii inchisi. 
Ajung la NH Budapest Hotel, o cladire de 8 etaje impunatoare. Un hotel de patru stele situat aproape de Gara de Vest si de Complexul Comercial Westend.  La doar cateva sute de metri de cladire se afla malul Dunarii si Insula Margareta, dar se poate ajunge pe jos si la alte puncte de atractie pentru turisti.
Nu departe de hotel se afla o statie de metro, si mai multe linii de tramvai, autobus si troleu, asa ca orice colt al capitalei este usor de vizitat. La receptie am fost intampinata de un zambet cald, care mi-a inseninat ziua. Gama de servicii oferite clientilor m-a impresionat..insa camera in care am fost condusa m-a cucerit definitiv si iremediabil. Eleganta cu un design modern, cu aer conditionat si geamuri izolate sonic.  
Echipata cu două telefoane, TV (cu program cinema), seif si masa de birou. Toate camerele se pot conecta la Internet, legatura prin cablu fiind gratuita. Oaspetii au la dispoziţie ceainic, uscator de par, si cosmetice marca Agua de la Tierra, distribuite exclusiv in hoteluri NH. 

Dupa un somn dulce, m-am relaxat la Spa...

Apoi m-am delectat cu un capuccino la barul AfterWork...

Dupa o plimbare mica prin oras, seara m-a gasit in restaurantul Manzanos, savurand o atractie culinara locala...

NH HOTELES se defineste prin angajament, responsabilitate fata de mediu inconjurator, partener in programele “GreenLight” si “Green Building”, utilizand materiale biodegradabile, primind numeroase premii de-a lungul timpului..
M-am simtit ca intr-un leagan de creativitate, am trait o experienta sofisticata, m-am bucurat si am zambit intr-o lume mai buna...


Articol scris pentru etapa nr. 13 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: NH Hoteles
Nume proba: NH HOTELES “WAKE UP TO A BETTER WORLD”
D^D

Comentarii

Postări populare