Frumusete si rafinament


Cand alegem sa daruim Cadouri o facem in cel mai amanuntit mod cu putinta. Cel putin asa sunt eu. Cadoul trebuie sa fie unic, personalizat, sa reflecte intentia mea, in sensul ca nu e un cadou ironic, la misto, ales in graba, ieftin, comun, etc. ci ca e daruit din suflet, si ca am investit timp in alegerea lui, atentie, calitate, dar mai ales caldura sufleteasca. Fie ca e o carte, fie ca e o bijuterie, fie ca e un  set cadou Old Boatman, musai trebuie sa le modelez dupa ocazia cu care le aleg, dupa personalitatea celui/celei care le va primi, dar sa aiba si o farama de dragoste in faurirea lor..Cand spun asta, ma gandesc la design, la ambalaj, la varianta optima pentru mine, de a alege cadoul dintr-un magazin traditional fizic sau din unul virtual..
Timpul s-a comprimat, vremurile s-au schimbat, noi nu mai avem timp sa hoinarim prin magazinele fizice, asadar apelam tot mai des la magazinele virtuale, unde gama de produse e completa si satisface nevoile oricarui om..chiar si cele rutinare. De la cele mai simple si banale, pana la cele mai sofisticate. 
Imaginar ma proiectez in anul 2031, acum 20 de ani mi-am inceput o micuta afacere virtuala. Una rafinata si stilata, pretioasa, nu gandindu-ma la mine, ci la cei de langa mine. M-am gandit sa creez un magazinut online cu cadouri originale pe gustul tuturor, dar si accesibile ca si pret totodata. Am ales si un nume special Borealy, ca si bijuteriile realizate cu cristale Swarovski, fiind piesa de rezistenta a magazinului, o oaza de lux si frumusete, devenind in timp un brand cu rezonanta pe piata online, dar si un must have in moda.   Pe ce am pus accent? Pai in cei 20 de ani am reusit sa imi maresc portofoliul de clienti constant prin design interactiv, optimizare si promovare online cu rezultate in prima pagina, (google.ro)  pentru aprox. 80% din produsele magazinului. Primordial fiind clientul.
Prin programare pe framework-uri, si printr-un design intuitiv, printr-o licenta proprie, magazinul a trecut cu succes in acesti ani testul dur al pietei.  Pe langa toate aceste, mi-am creat un blog, care este un instrument puternic de promovare dar si o sursa importanta de informare/feedback pentru un anumit produs, prin punctele de vedere exprimate in scris de la clienti. Apoi nu am uitat nici de materialele publicitare, pentru ca sunt de parere ca nimic nu e intamplator. Pentru asta m-am gandit la un plan de marketing, atat online cat si offline. In decursul acestor ani am realizat printuri, materiale promotionale, am personalizat cadourile, am participat la evenimente, am organizat prezentari, inaugurari, pentru a ma dezvolta si mentine pe piata. Am pus la dispozitia creatorilor de moda bijuteriile magazinului, pentru a le defila cu mandrie pe podium dar si pentru promovare. Am semnat un contract exclusiv cu o firma de curierat pentru a livra cadourile comandate online, oriunde doreste clientul, facand in felul asta posibil anonimatul in daruirea unui cadou. Interfata grafica a magazinului si a cadourilor, am schimbat-o in fiecare an. Am participat la numeroase seminarii si cursuri de estetica si design..pentru ambalarea cadourilor. Si ca bonus de fidelitate, am acordat pentru fiecare comanda un voucher, astfel incat la acumularea a trei vouchere, (nu conteaza suma) clientul primeste un cadou gratuit, pastrand astfel loialitatea lui. Nu am conditionat niciodata clientii cu prestabilirea unei anumite sume pana la care sa faca o comanda, ci am respectat libertatea lor de alegere. Cu ocazia sarbatorilor mai mari, am pregatit din timp pachete promotionale cu cadouri specifice evenimentului respectiv. Am creat sectiuni speciale pe categorii de varsta,cadouri haioase, dar si  promotii speciale, gen - luna martisorului, ziua copilului, etc. facilitand astfel alegerea lor. 
Ce sa spun..prea multe nu s-au schimbat in ultimii 20 de ani, cel mai important pentru mine fiind o imagine curata si impecabila, nu neaparat profitul, cat si atasamentul fata de clientii mei..! 


Articol scris pentru etapa nr.7 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: magazinul online de Cadouri Borealy
Nume proba: Calatorie in Viitor




D^D

Comentarii

Postări populare