Dor de duca....


M-am intrebat mereu..oare cum ar fi sa merg cu bicicleta la peste 2000 de metri altitudine? Intr-un peisaj alpin cu lacuri glaciare, cu rauri salbatice si cascade...sau cu pajisti coloristice care sa iti umple inima de bucurie..


Nu conteaza ca afara e frig, din contra, experienta va fi una de neuitat..Cu energia pozitiva a muntilor, toate dealurile vor parea mai domoale, si probabil o sa imi transmita puterea de a le explora pe saua bicicletei..:) Si nu sunt deloc indrazneata cand ma gandesc sa explorez cel mai inalt munte al Bulgariei. Frumusetile muntilor Rila au fost vazute chiar si de imparatul Austriei. Mi-ar placea sa calatoresc prin satele din zona. M-am interesat si am aflat ca acolo exista si  rezervatia  "Ursul Brun", unde se incearca readaptarea in salbaticie a ursilor dansatori folositi de tigani..voi putea sa vizitez cea mai renumita si mare manastire din Bulgaria- Manastirea Rila, sau vechile bisericute din satucul montan Dobarsko.




Ca tot sunt eu mai curajoasa, va fi un traseu enduro, cu grad moderat de dificultate, pe alocuri foarte dificil, fiind nevoita sa merg pe langa bicicleta.:) Si pentru asta va trebui sa imi mobilizez gasca de prieteni, ca doar nu m-oi aventura singura pe acolo sa ma pape ursul..probabil ca vom avea nevoie si de un ghid, dar si de echipamente speciale, ca poate avem noi cate o bicicleta rablagita prin curtea bunicilor dar nu atat de performanta incat sa ne poarte in siguranta prin nebunia noastra frumoasa..:) 



Nu ma gandesc sa plecam cu avionul, caci Bulgaria e la o aruncatura de bat de noi..:) deci vom merge cu masina.  Mai ramane sa vedem de unde ne procuram echipamentele necesare. Nu ne dau banii afara din casa sa cumparam unele noi dintr-un magazin de specialitate ci mai mult ca sigur o sa le inchiriem de undeva. 
Mi-am aruncat privirea pe net, pentru a gasi varianta cea mai optima si benefica pentru noi.  Dintre toate ofertele mi-a atras atentia un site ce pare a fi la prima vedere si unul foarte imbietor pe langa calitatea ce o garanteaza serviciilor oferite. Te provoaca pur si simplu la noi aventuri.  aventuria-si esti bun de drum :)
 M-am dus direct la biciclete de inchiriat, unde oferta este una remarcabila, si gama de produse generoasa.  Ulterior comunicand cu prietenii, ne-am pus toti de acord asupra plecarii in week-endul urmator, si ne-am oprit la un model pe masura aventurii noastre, si anume Bicicleta MTB Giant Areva 2-20. Mai avem nevoie desigur si de suporti de bicicleta, dar si de accesorii. Am observat ca bicicletele sunt destul de robuste, inaltimi variate ale cadrului, jenti dublate, cadru de aluminiu, amortizor fata, schimbatoare rapide..etc. 
Va fi o mare provocare, dat fiind faptul ca pentru o asemenea excursie ai nevoie de conditie fizica si de experienta, dar nimic nu e imposibil cand iti doresti din tot sufletul ceva. Unde mai pui ca e si o modalitate de relaxare mentala excelenta. Sunt convinsa ca aventuria ne va face drumul mai lin si mai placut, spre un week-end de vis.


Articol scris pentru etapa nr.9 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: Aventuria.ro
Nume proba: Sa inceapa Aventuria!

D^D

Comentarii

Postări populare