Treceți la conținutul principal

Dependenta de adrenalina

As da oricand zarva orasului pentru o viata de acum incolo in creierii muntilor cu multa adrenalina, noroi si un motor de teren BMW G 650 Xmoto. A fost o provocare pentru mine sa experimentez trairi noi, sa simt senzatii tari. Sa te urci pe un astfel de motor inseamna defapt sa traiesti periculos. 


E goana dupa libertate, si cand intri intr-o gasca de motoare invelita-n piele, tinte, capete de mort si lanturi pe umeri, nu ai cum sa nu te simti ca o pisica printre caini..:))
Se zice ca forta sufletului e mai puternica decat cea a trupului, iar eu sufleteste zburam dincolo de ratiunea care imi spunea "opreste-te"! Un tumult de trairi intr-un vis feeric. Deseori ma visam imbracata in articole de piele, nu neagra, ci rosie..:)) ca deh, eu sunt mai cu mot, pe un motor puternic. Si imaginea imi suradea...
Mai zilele trecute o stire mi-a atras atentia.  Cum ca Asus a lansat notebook-ul Lamborghini VX7 in Bucuresti. Buuuuuun mi-am zis. Trebuie neaparat sa-l vad, sa-l aflu, sa-l stiu, sa-l am..:)) Zis si facut. La prima vedere e un laptop exclusivist. Cu atat mai mult sa mi-l doresc. Asta da placere vinovata. :)  Un laptop luxos ce aduce un tribut ingineriei dar si tehnologiei deopotriva prin stil si rafinament. M-a captivat, si dincolo de detaliile tehnice pe care le are la indemana oricine e interesat de acest model, prin intermediul internetului, la momentul actual ramane o bijuterie. Cum noi suntem atrase de bijuterii, ei bine si Lamborghini VX7 e un diamant. 

In parcarea din fata blocului nu am un Lamborghini dar pot avea macar acest laptop care cu siguranta la o prima atingere imi va potoli setea de adrenalina atunci cand din varii motive nu mi-o pot domoli altfel. :) Si cum de adrenalina devii dependent, nu te poti abtine nici cand vine vorba de Lamborghini VX7.
Imaginea lui si detaliile tehnice m-au proiectat pe Valea Prahovei intr-un week-end, amintit mai sus, cu adrenalina la maxim, zambete, trairi dincolo de ratiune, si zbor catre infinit.Cu siguranta o asemenea placere vinovata nu traiesti in fiecare zi. Si oricum, nu e vinovata..:), dar asta e o alta poveste..!

Articol scris pentru etapa nr.3 in cadrul concursului SuperBlog 2011
Sponsor: ASUS
Nume proba: Plăceri vinovate

D^D

Comentarii

Victor a spus…
concursul asta a avut un efect foarte bun asupra stilului tau de a scrie. ai lasat macar temporar chestiile melancolice pentru a scrie niste articole mai pozitive. :D
D^D a spus…
:D
Cum spuneam, in mine se ascunde o lume intreaga. Nu mi-am insusit eu minunea, mi-a fost inscrisa in suflet de cineva drag. Si da, articolele propuse imi dau ceva batai de cap, insa eu sper sa ma descurc.Pana la nr. 33 mai e drum lung..:)Oricum in final ceea ce conteaza e participarea si nu neaparat vre-un castig material. Poate doar sufletesc si atat. Fiindca jurizarea e foarte subiectiva din punctul meu de vedere.
:)

Postări populare de pe acest blog

Sindromul Borderline

Tulburarile de personalitate borderline ocupa zona incerta dintre patologia psihica si normalitate, persoanele ce prezinta astfel de tulburari nu sunt bolnave mintal, dar nici deplin normale. Desi lipsesc date definitive, incidenta tulburarii de personalitate borderline este de 1 pana la 3%, la nivelul populatiei mondiale. Ca si in cazul altor afectiuni psihice, cauzele tulburarii de personalitate borderline sunt complexe. Numele a aparut in urma teoriilor din anii ’40 – ‘50 cand se considera ca afectiunea era la granita (border) dintre nevroza si psihoza. Aceasta viziune nu mai reflecta gandirea prezenta. In fapt, anumite grupuri de psihanalisti fac presiuni pentru schimbarea denumirii, inlocuindu-l cu tulburarea reglarii emotionale.

Termenul “borderline” desemneaza stari intermediare intre schizofrenie si nevroza.

Sindromul borderline (sau marginal) are o evolutie cronica, ondulanta. Este un sindrom comparativ cu o nevroza, deosebit de durabil, intens, polimorf, rezistent la tratament…

Reflecții

Mi-ar plăcea să mă uit în urmă și să spun ca nu regret nimic! Doar că realitatea nu este așa. Sunt multe lucruri pe care le-aș face altfel decât le-am facut. Dar cred că este mai constructiv să mă uit înainte. Știu ce mi-am propus să fac mâine. Știu încotro mă îndrept și ce vreau să obțin. Dar mai mult decât orice, știu ce fel de om sunt. Iar luptele, eșecurile, palmele primite de la viață, m-au transformat, arătându-mi că trebuie sa fiu mai bună. Încă învăț și încă încasez lovituri, iar asta mă ambiționează și mai mult. Îndrăznesc să mă bat cu imposibilul!

Iartă-ma!

Iartă-mă!
Că dincolo de ochii mei
Se află cerul
Cu stelele din ochii tăi,
Că la spovedanie
Sufletul meu n-a păstrat taina
Poeziei care eşti tu.

Iartă-mă!
Dar n-ai ştiut să citeşti 
Printre rânduri, printre anotimpuri
Te-ai agăţat de toate punctele
Şi de toate virgulele nepuse
Când prin mine erai scris tu
Ca un roman de amor beletristic.

Iartă-mă!
Că m-ai întâlnit pe toate drumurile
Ca pe o dragoste de la colţul străzii,
Că m-ai crezut a tuturor
Iar eu am fost doar a ta
Şi a restului lumii
A poeziei şi a nimănui altcuiva.

Iartă-mă!
Că te-am trăit
Ca două vieţi într-o altă viaţă
Şi ţi-a părut atât de puţin,
Până şi împărtăşirea emoţiilor
A devenit pentru tine o povară
De care n-ai aflat niciodată.

Iartă-mă!
Că în această dragoste foarte mare
N-am avut timp pentru altceva
În afară de mărturisirile ei,
Şi pentru că m-am lăsat prădată 
Ca la drumul mare
De tot ce era al meu şi devenea al tău.

Iartă-mă!
Că mi-ai luat totul
Şi m-ai lăsat doar cu mine
Având deasupra acest nimb
Al păcătosului, al vinovatului
De a te fi iubit până la…