Raw vegan


Curiozitatea ma indeamna sa descopar acest nou stil de viata...Din cate am citit exista deja foarte multi adepti, si a prins foarte bine si la noi cu tot felul de targuri, intalniri, forum de specialitate, site-uri, etc. Consider ca nu e doar un trend, si intr-o lume agasata de fast-food-uri si mancare procesata, e bine sa ne mai gandim si la organismul nostru avid de energie, uneori suferind de oboseala cronica,  in vremurile astea in care totul e full de E-uri,chimicale si conservanti, asezonat cu mult stres si aer poluat  Ce va iesi voi vedea..:) 
D^D

Comentarii

Victor a spus…
nu poate sa iasa decat ceva bun. sanatatea fizca influenteaza radical sanatatea psihica asa ca mancand sanatos nu are cum sa-ti fie decat mai bine, din toate punctele de vedere. :)
D^D a spus…
O iau treptat, mai ales ca nu prea mai am timp de gatit, insa merita sa incerc. E bine ca exista tot felul de ingrediente si accesorii casnice pentru a explora stilul asta culinar..Nu va fi usor sa trec de la un stil la altul, si probabil ca voi alterna..adica de un gratarel chiar nu ma pot lipsi..insa m-am decis sa o mai raresc cu carnita..:)
Victor a spus…
la mine a venit de la sine. n-am fost niciodata un mare fan al carnii si de cand stau singur, de lene sa gatesc, am inceput sa mananc branza si legume si fructe, in functie de sezon. mananc carne o data la cateva luni, atunci cand am pofta. nu am regimuri stricte de mancare, nici n-as putea avand invedere cat de mult imi plac dulciurile, insa si mancatul se poate educa in foarte mare masura.
D^D a spus…
Deci te-ai incadra perfect in raw generation..:)
Victor a spus…
habar n-am ce inseamna raw, vegan si cuvintele astea ciudate pe care le folosesti dar daca prin ceea ce mananc ma incadrez acolo atunci nu ma deranjeaza. :))
Maria a spus…
mancarea sanatoasa... da o mare provocare

Postări populare